Hellgate London Beta

Inaktiv
Hellgate London Beta

Hej, någon som lyckats få tag i en hellgate london beta nyckel?

Är helt sjukt sugen på att testa men har tyvärr inte fått någon invite.

Om någon har en extranyckel så skulle jag bli sjukt glad om den delade med sej!

Inaktiv

Jag sitter på min nyckel som jag fick då jag förbokat spelet :D. väntar bara på att betan ska dra igång också, sååååå jävla ivrig att få spela det hehe :D.

tips: förboka spelet på EBgames från usa, dollarn är så sjukt låg nu så det kostade mig endast 556kr med frakten

Medlem

Smask, smask. Har registrerat min nyckel, väntar med andakt på att kunna börja ha ihjäl saker.

Ett annat tips är att boka via webhallen som sedan direkt sänder en nyckel till dig.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

sådär ja, alla svenskar adda Hellinger då ffs!

Inaktiv

Hm... hur får man betan genom att förboka spelet? Kikat på Webhallen och det framgår inte att man får en nyckel till betan om man bokar det...

*edit* "naturligtvis" har de lagt till denna information på Webhallen nu. Jag och mina snabba fingrar 8)

*edit 2* skomt.. inte fått ngn nyckel från Webhallen... måste man förskottsbetala för att få en? Valde nämligen faktura som betalsätt.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

inte en aning, en polare bokade sitt exemplar där ifrån för cirka 3timmar sen, han fick sin nyckel efter drygt 2 timmar

Inaktiv

Jupp, fick min nyckel nu. Dock verkar det som att själva betan inte kommer automatiskt utan i "waves" så jag får vackert vänta ser det ut som. Bummer


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Det tar ca 1 - 1 1/2 dygn innan man kommer med. Den som väntar på ngt gott. . etc


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

jag fick vänta i drygt 2 eller 3 dygn innan jag fick börja spela

Medlem

Altså, äre någon här som tycker att det är skoj?

Har spelat nu nåra dagar och jag måste säga att de är faktist ruskigt dåligt.

Snacka om att bli besviken

Medlem
Skrivet av Ballong:

Altså, äre någon här som tycker att det är skoj?

Har spelat nu nåra dagar och jag måste säga att de är faktist ruskigt dåligt.

Snacka om att bli besviken

Om du är så besviken på det så antar jag att du inte kommer spela det mer så skulle jag kunna få låna den nyckeln lite

Medlem
Skrivet av Zendrim:
Skrivet av Ballong:

Altså, äre någon här som tycker att det är skoj?

Har spelat nu nåra dagar och jag måste säga att de är faktist ruskigt dåligt.

Snacka om att bli besviken

Om du är så besviken på det så antar jag att du inte kommer spela det mer så skulle jag kunna få låna den nyckeln lite

Nae

Medlem
Skrivet av Ballong:
Skrivet av Zendrim:
Skrivet av Ballong:

Altså, äre någon här som tycker att det är skoj?

Har spelat nu nåra dagar och jag måste säga att de är faktist ruskigt dåligt.

Snacka om att bli besviken

Om du är så besviken på det så antar jag att du inte kommer spela det mer så skulle jag kunna få låna den nyckeln lite

Nae

Nähäpp alltid värt att fråga 8)

Medlem
Skrivet av Ballong:

Altså, äre någon här som tycker att det är skoj?

Har spelat nu nåra dagar och jag måste säga att de är faktist ruskigt dåligt.

Snacka om att bli besviken

Men, du kan ju inte säga att spelet är dåligt, jag som är så sugen på ett bra hack-å-slaktarspel! Någon annans åsikt tack


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Medlem

Jag är helt såld på Hellgate...
Sjukt nice spel!

Sen är jag ju diablo fantast så skiter i att det ser lite repetitivt(?? svårt ord ) ut.
Det är lite buggar men bara det är fixat till launch är jag nöjd.

Märktes stor skillnad när jag blev flyttad(?) från Alpha till Beta servern igår. Inte alls lika kraschvänligt som innan.

Har testat att köra som engineer, summoner och marksman.
Pet yrkena är lite easy-mode medans marksman kan bli riktigt svettigt om man inte planerar sina napalm strikes och dyl.

Helt klart roliga klasser dom jag testat, är bara lvl 12 som högst på både engi o marksman.

Miljöerna är som sagt lite väl enformiga men det är ju itemsen man vill åt

Så jag längtar redan efter launch!
Det får 5 av 5 MiSjar

Medlem

Har fått en nyckel från webhallen nu, men när jag ska skapa ett konto på hellgatesidan får jag bara ett felmedelande.
"A system error occurred. Please try again at a later time."

Inaktiv

Spelat drygt 2 minuter. Inte tillräckligt alls för att bilda sig en uppfattning. Blir nog att köpa när det släpps istället och testa då.

Inaktiv

Någon som vill skänka en betakey? vore tacksam


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Gah, får hela tiden "a connection with the server could not be established". Antingen är servern nere, eller så har man problem att nå den. Jag är ju en av "the elite few"- jag vill testa!

Inaktiv

du måste logga in på beta servern annar går det inte


signatur

centurion 534,msi k9n neo,2gb ram,gforce 8600 GT,amd dual core 64 x 2 5200+.
Eget bygge.

Medlem

kan vi inte samla allas ingame namn??

lite roligare o lira med svenskar.. och även kunna hjälpa varann lite

min char heter Dahlis endast lvl 8 än menmen

Inaktiv

Har testat betan nu och kört upp en engineer till lvl 19 och testat summoner/marksman lite smått och detta blir ett givet köp.

Inaktiv

Min heter kealyn lv 9 blademaster.
vad tycker ni om spelet ?
är det som ni har förväntat er ?


signatur

centurion 534,msi k9n neo,2gb ram,gforce 8600 GT,amd dual core 64 x 2 5200+.
Eget bygge.

Medlem

Det är ett roligt spel helt klart. Men det här med månadskostad tycker jag verkar lite skumt. För 10eur per månad måste dom lägga in massa nya grejer hela tiden. 3-4 månadskostnader har du ju betalat lika mycket som en expansion kostar ju. Och det här med fler character slots och dyligt som man annars får tycker jag borde vara standard.

Inaktiv

Själv vill jag testa o köra elite hardcore mode så blir nog o testa subscription i nån månad.

Inaktiv

Någon som vet säkert när eu-servrarna öppnas? Tänkte om det finns någon mening med att hoppas att man får paketet från webhallen innan den 2a.

Inaktiv

Spelbutiken.se mailade mig igår och påstod att de hade skickat mitt Hellgate:London. Är det så bra som det låter? Nån annan som fått sin preorder skickad?

Update 11:40: Fick paketet!

Inaktiv

Är servrarna uppe då?

Inaktiv

Servrarna öppnar 17:00 PDT, vilket är 02:00 imorrn om nu jänkarna bytt till vintertid.

Inaktiv

Inklusive eu? Känns ju liksom rätt hjärndött att börja lira på en laggig amerikans server för att få ett försprång på två dygn.

12
Skriv svar