Heroes Of Newerth (HON), Beta Keys

Inaktiv

Hejhej jag letar också efter en betanyckel, även om chanserna ser ganska små ut eftersom efterfrågan är stor, så om någon vänlig själ har en över så hade de uppskattats mycket PM om ni har

Inaktiv

Hej, Jag skulle gärna velja ha en key. Så om någon har en key över så får dom gärna skicka till mig Säg bara till!

Inaktiv

Hur kommer det sig att man alltid missar sånt här?

pma gärna key! :3


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Tja, om någon har en key över så uppskattar jag verkligen om ni skickar ett pm.

Tack på förhand. ^^

Inaktiv

jag undrar också om det inte råkar finnas några beta keys tillgängliga för lilla mig

eldirith_92@hotmail

tyvm i förhand ^^

PM's är mycket välkommna

3e
Medlem

Spelat Dota väldigt länge. Har dock tyvärr missat alla utdelningar av keys. Undrar om det finns någon gamersjäl därute som har en key över?

PM om det är så, tack.


signatur

Unless you conquer all, you will be conquered.

Inaktiv

Är också intresserad av en key om någon har en över. Skicka ett PM om du har en.

Tack på förhand!

Inaktiv

Tar gärna en invite om det finns en ledig!

georgi.ugarte_@hotmail.com

Medlem

Tragiskt vad många som reggar bara för att tjata till sig en key -.- Har oxså helt missat HoN å då har man lirat dota i snart 6år men antar dom kommer släppa det snart så man kan köpa det?

Inaktiv

Hejsan,

Är ett stort fan av Dota och hade varit kul att testa, om någon hade velat vara så snäll och skicka en invite hade jag blivit överlycklig,
Tack på för väg
Bv_laban@hotmail.com

Inaktiv

har spelat dota länge nu och HON verkar väldigt intressant:)

Någon som har en beta key över och skulle kunna skicka den till mig så skulle jag bli överlycklig:)

isåfall skicka mig ett pm, tack:)

Inaktiv

Har spelat dota riktigt länge och jag undrar om jag kan få en beta key skickad till min email: al-sholi@hotmail.com

Hoppas att det finns snälla själ här som vill hjälpa till!

Inaktiv

Någon vet om länken som todilo postade kommer fyllas på nån gång?

Medlem

PM:a mig om ni har en över. Kunde vara kul och spela lite DoTA utan att starta WC3. Verkar också vara bättre eftersom grafikmootorn är väldigt utvecklad nu. Jag vill gärna njuta av detta spel.

Så har ni en key över PM:a mig

Medlem

jag har några keys över om någon behöver, pma mig med eran mail. Har 5 keys att ge, ser gärna att ni har lite dotaerfarenhet.

Edit: Slut med keys

Medlem

En key vore väldigt nice att få om någon har en till övers.

Inaktiv

har 2 HoN beta keys jag gärna byter mot 2 LoL EU beta keys.

Vid intresse maila: davidlussi@gmail.com

Inaktiv

Nån som har key över Pma

Inaktiv

Hejsan,

Någon som har en nyckel över?
Skulle uppskattas om jag fick någon

Inaktiv

Vore tacksam om någon har en key över att ge mig!
Flera polare som spelar, jag är den enda som är utan key.
Är riktigt sugen på att köra

Tack på förhand! (ayhan@kth.se)

Medlem

Skulle gärna vilja ha en Beta key.
totalchilla@hotmail.com
Och du har min eviga tacksamhet

MVH
Nils B

Inaktiv

Hej!

Någon som sitter på en extra key? Vore supergulligt!

vagghar@hotmail.com

Lej
Medlem

Skickade nycklar till Lugano, skirmisher och psykfrans.
Ha kul.

Inaktiv

Hallu!
Har spelat DotA länge, vart med i en Clan och spelat diverse turneringar tillsammans med massa irl polare.
Fick dock fullt upp under mitt andra år på högskolan, så jag lade ner gamandet. Nu när jag återigen har lite tid till övers, och hört från polarna att detta är ett toppenspel; så skulle gärna vilja testa på det.

Skulle därför uppskatta ordentligt ifall någon rar person hade en nyckel till övers

Mattiaser88@hotmail.com

Inaktiv
Medlem

Jag har inga nycklar kvar


signatur

//mvh

mis
Medlem

GREAT SUCCESS!

Mattiaser88@hotmail.com : invitation sent.


signatur

etqw?

Inaktiv

Wonderful, Many thanks to Mis!

Medlem

Tog tipset om Playstar jag såg här, reggade mig. Väntade, passade på att hjälpa lite själar i forum avdelning. Aktiveringen skulle ta 24 timmar, nu har mer än det dubbla gått.

Så finns det någon här som kanske har en nyckel över och har lust att bjuda in mig? Skicka i så fall inbjudan till simon.deleter@gmail.com

Skriv svar