highend THPS gameplay

Medlem
highend THPS gameplay

Vet inte om det finns något forum för detta eller om det ens är relevant eller intressant över huvud taget, men efter att ha spelat detta spel i över 10 år och mer eller mindre bemästrat allt som går att bemästra tänkte jag visa lite 'prov', i och med att THPS 5 släpps snart.

Att göra combos nonstop i 10-15 min vilket folk kan göra numera blir inge roligt i slutändan..
Vad betyder prov?
därför har det under de senaste åren blivit mer populärt att improvisera fram och göra så mycket random du kan göra med ett bra flöde på ett så snyggt sätt som det möjligtvis går.

Att bli duglig på prov(improvisering) krävs oftast år av erfarenhet för att bli 'godkänd' av communityn som 'ok' spelare..

Aja, ta ett kik, kanske väcker upp ögonen för spelet! svarar gärna på frågor.

Medlem

"4 min of unedited randomness in Freeskate"

du ser inte bättre ut bara för att du snabbar upp klippet

Medlem
Skrivet av jockstrap:

"4 min of unedited randomness in Freeskate"

du ser inte bättre ut bara för att du snabbar upp klippet

Obvious troll is obvious, tillbaka till din grotta. schas!

Du tror verkligen jag har snabbat upp klippet for real eller? det är 10 år reflexer och en jävla massa jädrar anamma, ingenting annat.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Obvious troll is obvious, tillbaka till din grotta. schas!

Du tror verkligen jag har snabbat upp klippet for real eller? det är 10 år reflexer och en jävla massa jädrar anamma, ingenting annat.

du tjatar om dina 10 år av "jag är pro inget annat", jag har spelat thps sen det kom 1999, 16år alltså (om du har svårt för matte) det måste ju betyda att jag är bättre än dig ?

det är bara att kolla på dina andra "jag är pro, please love me" videos från samma upplaga av THPS (dvs modden, som har olika fart beroende på vilken version av modden du har, vilken bana det är osv osv), så när jag säger att du speedat upp klippet så tvekar jag inte en sekund på att DU inte har gjort det, men att det är långt ifrån hur snabbt spelet SKA gå (fart och fysik mestadels)

tycker bara att det är ett skevt sätt att få folk att bli intresserade av en spel serie genom att visa ett hårt moddat spel som är ganska långt ifrån hur original spelen är.

Medlem
Skrivet av jockstrap:

du tjatar om dina 10 år av "jag är pro inget annat", jag har spelat thps sen det kom 1999, 16år alltså (om du har svårt för matte) det måste ju betyda att jag är bättre än dig ?

det är bara att kolla på dina andra "jag är pro, please love me" videos från samma upplaga av THPS (dvs modden, som har olika fart beroende på vilken version av modden du har, vilken bana det är osv osv), så när jag säger att du speedat upp klippet så tvekar jag inte en sekund på att DU inte har gjort det, men att det är långt ifrån hur snabbt spelet SKA gå (fart och fysik mestadels)

tycker bara att det är ett skevt sätt att få folk att bli intresserade av en spel serie genom att visa ett hårt moddat spel som är ganska långt ifrån hur original spelen är.

Intressant, vem är du in game?
Vart någonstans tycker du att det visar ett 'hårt moddat' spel? mer än en bhra och en as?

Hela grejen med THUGPRO är ju just att ta det bästa från alla spel, det borde du vara medveten om efter dina 16 år.. aight?

Misstänker att du är antingen Jens eller Anton.. hmh?
och det är fortfarande inge uppspeedat i redigeringen -_-!

Medlem

Tyvärr, Sedan Skate 1-3 kom så tappade jag allt intresse för THPS, Men sure var det svinkul back in the days med THPS2 osv.

Detta klippet ger fina minnen iaf.

1
Skriv svar