Hitman Absolution (Officiell tråd?)

Youtuber

Ett par jädrans buggar under första banan (ej tutorial):

http://www.youtube.com/watch?v=fJTSYb9lt7U

De två första är bara störiga och den tredje är lite "lol".

1.

Som dealer så skiter The King att följa efter mig

2. I 47's suit så börjar han följa efter mig
3. När jag dödar han fortsätter han snacka.


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem

Nu är jag på sista banan, och måste tyvärr bekräfta att ett mer passande namn hade snarare varit Hitman: Conviction.
Det här var ett bra spel, men det är inget Hitman.

Hittills tycker jag att det är överraskande bra!

De ända felen jag vill ska fixas är att om man laddar från checkpoint så respawnar alla NPCs igen. De får mig att tappa lusten att spela.

Medlem

Nån som kör PS3 och har kul contracts, hojta till! PM!

En smula OT men för att hålla oss till denna tråden så..

Skrivet av TommyVercetti:

Nån som kör PS3 och har kul contracts, hojta till! PM!

En smula OT men för att hålla oss till denna tråden så..

Kör PS3, men kör fortfarande kampanjen dock.

Medlem

Jag sitter fortfarande och nöter Sniper challenge och har enbart installerat och kört lite video inställningar. Med en ny dator och hyfsade komponenter behövde jag bara dra ner lite på det tyngsta godiset för att grafik-testen skulle flyta på fint med en lowest på 35 och genomsnitt på 53 och max upp emot 65.
Ändrar detta på sig när man väl spelar? Sänker hellre inställningar innan man ger sig in i spelet för att inte få en liten citron-feeling
P.S Jag är en Hitman n00b - aldrig riktigt kommit in i Hitman tidigare så jag hoppas på att jag är en av dem som kommer ut ur spelet med en hyfsat OK känsla då jag inte har så mycket erfarenhet om hur det borde vara. Tråkigt för alla die-hard fans att de verkar ha bytt ut en hel del. Trodde att IO hade lagt in tillräckligt med olika svårighetsgrader för att få ett hyfsat spel för nykomlingar som veteraner...

Nåja, efter nästa jobbvecka lär ju humöret för gatroteringar ha stigit för att sätta sig in i detta spel


signatur

A badly drawn wolf

Skrivet av Foolwolf:

Jag sitter fortfarande och nöter Sniper challenge och har enbart installerat och kört lite video inställningar. Med en ny dator och hyfsade komponenter behövde jag bara dra ner lite på det tyngsta godiset för att grafik-testen skulle flyta på fint med en lowest på 35 och genomsnitt på 53 och max upp emot 65.
Ändrar detta på sig när man väl spelar? Sänker hellre inställningar innan man ger sig in i spelet för att inte få en liten citron-feeling
P.S Jag är en Hitman n00b - aldrig riktigt kommit in i Hitman tidigare så jag hoppas på att jag är en av dem som kommer ut ur spelet med en hyfsat OK känsla då jag inte har så mycket erfarenhet om hur det borde vara. Tråkigt för alla die-hard fans att de verkar ha bytt ut en hel del. Trodde att IO hade lagt in tillräckligt med olika svårighetsgrader för att få ett hyfsat spel för nykomlingar som veteraner...

Nåja, efter nästa jobbvecka lär ju humöret för gatroteringar ha stigit för att sätta sig in i detta spel

Hard/Expert/Purist är utmanande svårighetsgrader! De tillhör "Professional" och Easy/medium "Enhanced".

Medlem

Klarade ut "uppdragen" eller vad man ska kalla dem i förrgår. Och ptja... Det är grymt på sitt sätt.

Hade vissa förväntningar under väntan på releasen, att det skulle vara som blood money, fast med förbättringar. (Kanske tom en repris-funktion som i Halo som skulle höjja den redan högt satta "jag vill spela mer på denna banan"-kvalitén.) Men tyvärr blev det ett annat spel. Inte dåligt... men... jag kan inte sätta ordet riktigt. Blev riktigt besviken till en början.

Om man ser till första Far Cry, så kändes det stort och öppet. Senare kom Crysis. Som såg ut att vara stort och öppet precis som föregångaren Far Cry gjorde 2004, fast med mer detaljer och skönhetsputsande. Men det var det inte. Det var grymt vackert, men begränsande när det gällde friheten och valmöjligheter som fanns i Far Cry. Ungefär så känns det med Hitman Absolution.

Men det är en riktigt bra shooter/sneaker/drama- spel ändå. Lite sschysst Ultra våld! Eller så är man sneaky och väntar in tillfällen.

7/10 smurfbågar av plast!

Jag tycker alla de här "challenges" är luddiga. Är det tänkt att man ska spela om varje bana 20 gånger och använda olika föremål varje gång för att "låsa" upp det som finns i just challanges?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Youtuber
Skrivet av walter_iego:

Jag tycker alla de här "challenges" är luddiga. Är det tänkt att man ska spela om varje bana 20 gånger och använda olika föremål varje gång för att "låsa" upp det som finns i just challanges?

Verkar inte bättre, dock så behöver man inte klara banorna utan räcker med att utföra själva Challenge'en. Har nu börjat känna lite på purist och klarat av King of Chinatown... missade dock bevismaterialet...

Shameless advertising: (guide) http://www.youtube.com/watch?v=KE5fgwGvPas&feature=g-user


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem

Har letat som en tok efter Hitman: Sniper Challenge sedan jag köpte spelet för en vecka sedan från Inet.

Någon som vet hur fan man kan få tag i en kod till det nu när det inte går att förboka och få spelet den vägen? Har tom kontaktat Square Enix och de kunde inte hjälpa mig få tag i en kod vilket är konstigt.

Det finns ju ute på en massa torrent-sidor men de känns ju rätt sjukt om jag måste gå den vägen när jag tom kan tänka mig att betala en slant för en kod.

Skrivet av Horpatte:

Har letat som en tok efter Hitman: Sniper Challenge sedan jag köpte spelet för en vecka sedan från Inet.

Någon som vet hur fan man kan få tag i en kod till det nu när det inte går att förboka och få spelet den vägen? Har tom kontaktat Square Enix och de kunde inte hjälpa mig få tag i en kod vilket är konstigt.

Det finns ju ute på en massa torrent-sidor men de känns ju rätt sjukt om jag måste gå den vägen när jag tom kan tänka mig att betala en slant för en kod.

Det går att få kod via www.hitman.de/sniper

- men man måste besöka sidan via tysk proxy och sedan registrera koden man av sajten på Square Enix hemsida, därefter får man en kod till Sniper Challenge.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar