Hjälp: Grafikbugg

Medlem
Hjälp: Grafikbugg

Hej alla!
Skulle behöva lite hjälp med en grafikbugg i Crysis. Det är när man möter på "spindeln" på hangarfartyget, när man kommer ut på däcket så står den där. Sedan börjar den flyttas upp och ner, både igenom skrovet på däcket så att bara halva sticker upp och tillsist flyttas den gigantiskt högt upp, där den inte går att träffa.
När VTOL:en kommer och blir krachad så är den i normalhöjd medan "spindeln" är uppe i luften. Verkligen konstigt, och jag kan inte komma vidare. Någon som har haft samma problem eller vet vad man kan göra?

Mina specs:
AMD Athlon64 X2 6000+
2GB RAM
GeForce 8800 GTS 640 MB
Windows Vista

Har provat med både 169.25 och 169.44 beta drivers till grafikkortet. Har provat både DirectX 10 och 9. Har provat att installera om det.

Någon som har nån idé? Hoppas att detta var förståligt, klockan är mycket och jag är trött när jag skriver detta. Om det är något som är oklart så bara fråga.
Tack på förhand.

Medlem

wow med den datorn så är det väldigt skumt med en grafikbugg. Den banan verkar vara buggad överhuvudtaget, flöt igenom skeppet, det var jobbigt. Det enda jag skulle göra var att ladda savefilen från banans början.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Ja, har provat spela igenom banan från början med samma resultat. Nångång jag spelade igenom banan flöt jag också igenom skeppet, och modeller verkar saknas på däcket. Där finns ett ställe som lyser upp precis som om där skulle vara en eld, men själva eldmodellen saknas. Man blir även skadad när man går in i den.
Detta borde ju fixas om man installerade om spelet, men det har inte funkat för mej. Skumt.

1
Skriv svar