Medlem
Hjälp snälla

Tjena jag köpte precis age of conan och kan säga att jag blev besviken. så fundera på att köpa warhammer online istället men som sagt allt kosta ju pengar så jag undra är det värt att köpa warhammer online.

har även frågan är det många som spela en del säger fler spela aoc en del inte :s snälla svara så jag inte lägger ut pengar i onödan igen

:evil::\

Medlem

Det finns en trial du kan plocka hem och prova.


signatur

Space for rent.

Medlem
Skrivet av RedBeard:

Det finns en trial du kan plocka hem och prova.

QFT

Vet inte hur länge du provade på AoC. Men jag fick känslan av att du gav upp snabbt. De flesta MMOs visar inte sin fulla potential i startområdena, utan det kommer långt senare. Så oavsett spel, ge det en ärlig chans.

Warhammer är ett kul PvP spel de första tre tierna. I den sista är situationen den rakt motsatta, mest beroende på massiva lagg problem i själva "end game" (fortress och city sieges).

AoC har jag aldrig testat, så där håller jag mig neutral.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Du kommer att älska WAR i t1-3 samt 4 när de lyckas fixa lagg+content.. :p. Se till att välja en bra server. Karak azgal, Karak norn, karak eight peaks eller eltharion för en o-rvr server.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Du kommer att älska WAR i t1-3 samt 4 när de lyckas fixa lagg+content.. :p. Se till att välja en bra server. Karak azgal, Karak norn, karak eight peaks eller eltharion för en o-rvr server.

Det är bara dem servrarna som finns:p

Medlem

Om man pratar engelska ja


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

1
Skriv svar