Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Brain:

Jag ska försöka haka på! Är det mIRC som gäller?
Ska försöka få igång spelet först...

Ingen aning, jag är dock micklös som det ser ut nu, så vilket program som helst med en chattfunktion duger åt mig, för det finns väl ingen i spelet?

Vi kör på mIRC då. Finns ju en mängd FZ:are som hänger där.
http://www.fz.se/artiklar/information/20040510/fz-irc/?page=1

Det blir la bra!

Medlem

Åh nej, sorry gubbar, hade helt glömt av att jag köpt biljetter till hockey idag, Sverige-Tyskland.
Det börjar klockan 17:00, hoppas inte ni blir förbannade på mig nu
Förlåt


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:

Åh nej, sorry gubbar, hade helt glömt av att jag köpt biljetter till hockey idag, Sverige-Tyskland.
Det börjar klockan 17:00, hoppas inte ni blir förbannade på mig nu
Förlåt

Lugna puckar

Medlem

Någon som vet en schyst bana som man kan lira 3 eller mer allierade mot datorn? FInns typ bara 2-3st sådana banor i spelet och alla andra jag letat efter har bara varit pvp eller att man inte kan vara i samma lag :/. Har förresten gog Complete Edition så kan lira alla slags banor :).

Medlem

Hmm... införskaffade Complete Edition jag med men det kraschar med jämna mellanrum. Är det så för er med?


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:

Hmm... införskaffade Complete Edition jag med men det kraschar med jämna mellanrum. Är det så för er med?

Mitt går strålande

Medlem

Förresten så tänkte jag börja lira lite HoMM 3 inom en timme, haka på om ni vill

Medlem

Ja mitt HoMM kraschar också titt som tätt, har inte kommit på en lösning. Jag kör ipå win 7 64 bit prof och även i administros läge.

Medlem
Skrivet av VeGeTa_0709:

Ja mitt HoMM kraschar också titt som tätt, har inte kommit på en lösning. Jag kör ipå win 7 64 bit prof och även i administros läge.

Samma här. Säkert något kompatibilitets problem.


signatur

Have a good time!

Medlem

Tråkigt att man inte kan stava Men har inte hittat nån lösning efter googlande så de är lite synd, ingen här som kan ha en fundering?

Medlem

Mitt har börjat krascha nu också. Konstigt, kommer inte ihåg att det har gjort det förut. Ska leta efter lösningar också.

12
Skriv svar