Ingen nyckel med Colectors Edition

Medlem
Ingen nyckel med Colectors Edition

Någon mer än jag som inte fick någon manual med mitt AoC CE? Eftersom registreringsnyckeln sitter på manualen ställer det ju till med en del problem...

Om ni är med om samma problem eller vet vart man ska vända sig för att få ut en kan ni väl skriva här.

(Ringde Webhallen där jag köpte spelet, men dom kunde inte hjälpa mig).

Medlem

Jag fick en nyckel men jag kan inte registrera den:(

Satan, hoppas inte jag får samma problem. Då jag ska köpa mitt CE idag...snart faktiskt, ska gå iväg om 30 minuter ungefär

Medlem
Skrivet av Count_Sandpaper:

Satan, hoppas inte jag får samma problem. Då jag ska köpa mitt CE idag...snart faktiskt, ska gå iväg om 30 minuter ungefär

vart ska du köpa det? det ska ju vara fullbokat överallt,

Lol, jag är ingen n00b. Jag har förhandsbokat det i en fysisk affär, närmare bestämt GAME i nordstan här i gbg...
Dummer

Inaktiv

Verkar som en del har haft problem med att regga sin CE nyckel, men enligt supportsidan är det vanligaste att man skriver fel kod då.

http://support.ageofconan.com/article.php?id=157

Men att inte få någon alls (produktionsfel) är ännu värre. Kontakta deras support asap.

https://register.ageofconan.com/customerservice/supportmail

Medlem
Skrivet av Count_Sandpaper:

Lol, jag är ingen n00b. Jag har förhandsbokat det i en fysisk affär, närmare bestämt GAME i nordstan här i gbg...
Dummer

wow, jag frågade bara:O

Gen
Medlem

Undra hur många som har det. En polare och jag kunde regga nyckeln på första sidan på register.ageofconan.com och köra /claim igår utan problem. Men sen läser man trådarna på forumet...fyfan va segt att inte kunna regga sig.

Medlem

har inte vart nåt problem att regga min ce-nyckel


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Jag har Early Access, så jag klarar ju mig ett tag iaf
Har mailat Funcoms support. Får väl se hur lång tid dom tar på sig att svara...

Medlem

Även jag har problem med min CE nyckel. köpt från webhallen. Grymt irro.


signatur

"No pit would be complete without the Freeman climbing out of it."

Gen
Medlem
Skrivet av Qeeper:

Jag har Early Access, så jag klarar ju mig ett tag iaf
Har mailat Funcoms support. Får väl se hur lång tid dom tar på sig att svara...

EA är ju slut from idag om jag inte misstar mig.

Inaktiv

Har också problem med min nyckel, sidan svara bara med:
No offer found for given key
Check that you have typed it correctly
Please contact Customer Support for further assistance

när jag skriver in den ......

Inaktiv

Samma här, har mailat dem, får se när man får svar..

Medlem

Bah, verkar vara mycket strul nu lagom till release, kunde väl inte förväntat sig mycket annat iof. Jag har reggat min förboknings nyckel men kan inte köra /claim och få mitt bälte. :/

Inaktiv
Skrivet av Plimp:

Jag fick en nyckel men jag kan inte registrera den:(

Haha du är absolut inte ensam :3


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

allt är fint med min upgraderade bara mitt EA conto till den riktiga, allt är fint fint


signatur

Remember remember the fifth of November

Inaktiv

jag har samma problem... kan inte regga min CE key.

Är ni inne på rätt sida då?
https://register.ageofconan.com/account


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Inaktiv

Svar till alla här som behöver hjälp :

Står på webhallen :

? 2008-05-23: Vi har fått information från den svenska distributören om att vissa Collector's Edition-nycklar ej går att registrera.

EDIT,

Uppdatering 2008-05-22 16:04: Funcom har meddelat att de hade tillfälliga registreringsproblem och att nycklarna nu bör fungera! Var god försök igen!
Om din nyckel inte går att registrera, så här gör du:
Skicka ett mail till cdkey@webhallen.com. Inkludera följande:
? Bild på din Collector's Edition-box
? Bild på din cd-nyckel
? Din mail-adress
? Ditt ordernummer
Webhallen för därefter informationen vidare till den nordiska distributören som verifierar koden och skickar ut en ny.
Uppdatering 2008-05-22 16:04: Funcom har meddelat att de hade tillfälliga registreringsproblem och att nycklarna nu bör fungera! Var god försök igen!

http://www.webhallen.com/prod.php?id=83679

Tack så mycket!

Skrivet av showerguy:

Svar till alla här som behöver hjälp :

Står på webhallen :

? 2008-05-23: Vi har fått information från den svenska distributören om att vissa Collector's Edition-nycklar ej går att registrera.

Ni får helt enkelt vänta säkert. Eller skicka tillbaka spelet? :S

lol fan vad tur man hade som fick en fungerande nyckel, min funkar, hehe. :D:P;)


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av Qeeper:

Jag har Early Access, så jag klarar ju mig ett tag iaf
Har mailat Funcoms support. Får väl se hur lång tid dom tar på sig att svara...

EA är ju slut from idag om jag inte misstar mig.

Både ja och nej. EA är slut eftersom alla andra kommer in idag. Men man får 10 dagars speltid med EA, om det nu betyder 10 dagar från idag eller 3 dagar från imorgon vet jag ej.

Inaktiv

Fick spelet idag och min CE nyckel fungerar inte heller.

Inaktiv

jag kommer fan bli galen.. jag har väntat bra länge.. fick punga upp tusen spen för skiten å skeppar iväg utomlands strax... nu vill dom ha fotto å alla möjliga jävla skämt när skiten BORDE fungera.

tar med mig skiten till dom på svea vägen på måndag (whoooops kund support är stängt...) inget spel på 3 dagar. tack webhallen.

Inaktiv

Lite, glada? Nyheter, när jag försöker regga min Cd-key så står det iaf att min key är "broken" och att jag ska skicka lite info till Funcom så skickar de en ny. Ni som har problem kan ju testa att försöka registrera dem igen.

Medlem
Skrivet av Joseahan:

Lite, glada? Nyheter, när jag försöker regga min Cd-key så står det iaf att min key är "broken" och att jag ska skicka lite info till Funcom så skickar de en ny. Ni som har problem kan ju testa att försöka registrera dem igen.

det står inte så för mig. men men har skickat all info till webhallen så det är bara och vänta nu:(

Inaktiv

Skickade mail till funcom som dom bad en göra och till webhallen.. hoppas på ett snabbt svar.

Medlem

Har skickat min nyckel till funcom hoppas att man får svar snabbt.

edit: Det tog 5min sen fick jag min nya nyckel:D

1
Skriv svar