Kommer du att köpa Mortal Online?

Medlem
Skrivet av SpiroTris:

Sen hör det ju till historien att det är en beta och inte den slutgiltiga produkten. En beta lirar man för att hjälpa till att hitta fel och komma med förslag på förbättringar inte för att se om det är ett bra spel eller inte.

Håller med!

Spelet har dock mycket potential, vi får hoppas att de tar tillvara på den.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

För att svara på frågan i rubriken: Nej


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Inaktiv
Skrivet av SpiroTris:

Sen hör det ju till historien att det är en beta och inte den slutgiltiga produkten. En beta lirar man för att hjälpa till att hitta fel och komma med förslag på förbättringar inte för att se om det är ett bra spel eller inte.

Nej men beta eller inte. Om det så är i syfte att leta buggar eller inte så fortsätter man inte lira ett spel som inte alls passar en och bara känns fel.

Medlem
Skrivet av jonne_man:
Skrivet av SpiroTris:

Sen hör det ju till historien att det är en beta och inte den slutgiltiga produkten. En beta lirar man för att hjälpa till att hitta fel och komma med förslag på förbättringar inte för att se om det är ett bra spel eller inte.

Nej men beta eller inte. Om det så är i syfte att leta buggar eller inte så fortsätter man inte lira ett spel som inte alls passar en och bara känns fel.

Självklart inte, men om det inte är hela first-person konceptet som inte passar dig skulle jag ju vara försiktig med att bilda mig en uppfattning av ett spel som jag bara provat i betastadiet.

Kan ju förstå varför folk har svårt att tro på MO efter betan dock

Medlem

Är det nåra som kommer att skapa en guild i mortal skulle gärna joina då eftersom det är svårt att hitta folk som craftar och dylikt.
Om nån har skapat ett guild skicka en ping till mej så joinar jag gärna vill mestadels crafta rustningar mm så det skulle vara kul med mera person som skulle kunna hjälpa till mm.

Medlem
Skrivet av Andy80:

Är det nåra som kommer att skapa en guild i mortal skulle gärna joina då eftersom det är svårt att hitta folk som craftar och dylikt.
Om nån har skapat ett guild skicka en ping till mej så joinar jag gärna vill mestadels crafta rustningar mm så det skulle vara kul med mera person som skulle kunna hjälpa till mm.

Jag är med i den svenska guilden Vlahalla. Kolla in http://www.moval.se/forum och kom gärna in på IRC å tjata lite: irc://irc.stratics.com/valhalla
Lite mer om oss: http://www.mortalonline.com/forums/39460-valhalla-swedish-nor...

Medlem

Kan ni inte trixa en kanal på quakenet istället, så jobbigt och multiservra

Medlem
Skrivet av SpiroTris:

Kan ni inte trixa en kanal på quakenet istället, så jobbigt och multiservra

Njae, vi sitter ju alltid i officiella MO kanalen med

Medlem

Jaja, jag tittar väl förbi om jag tar upp MO igen.... Fortsätt posta patch notes recsu så vet jag när det är nån ide att testa igen

Medlem

Har suttit och kollat på lite Mortal Online filmer och kan säga att spelet verkar gå framåt. En ganska markant skillnad märks på filmerna som har lagts upp på senare tid.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Lätt att jag köper detta.. eller, jag har redan köpt det ^^
Ångrar mig inte en sekund. Det var väldigt länge sedan jag hade så här roligt i ett mmo.

Medlem
Skrivet av lifeisaloop:

Lätt att jag köper detta.. eller, jag har redan köpt det ^^
Ångrar mig inte en sekund. Det var väldigt länge sedan jag hade så här roligt i ett mmo.

Jag håller med! Och med takten de arbetar blir det väldigt snabbt mycket bättre!

Tummen upp!

Medlem
Skrivet av aide101:
Skrivet av lifeisaloop:

Lätt att jag köper detta.. eller, jag har redan köpt det ^^
Ångrar mig inte en sekund. Det var väldigt länge sedan jag hade så här roligt i ett mmo.

Jag håller med! Och med takten de arbetar blir det väldigt snabbt mycket bättre!

Tummen upp!

Oj trodde jag inte. Förväntade mig en kommentar om att få pengarna tillbaka, dock har jag själv inte testat det riktigt eftersom det var lite halv svårt att få igång och nu har jag inge speltid kvar.

Edit: Lite gammal tråd, eh?


signatur

hejsanhejsanhejsan

12
Skriv svar