Bli medlem på FZ:s forum!
Stag
Titel Storröjare
Registrerad 2007-03-15
Inlägg 3 324

Tjo alla!

Har startat ett försök till en exhaustiv lista på buggar, visuella fel och problem i Wildlands som jag sedan kommer skicka till Ubisoft. (Som sagt, inget "haha ofta Ubisoft fixar sina spel". Trött mening är trött, låt bli)

Bidra gärna där, eller här, så kanske det kan hjälpa lite i buggjakten och fixarna. Reproducerbarhet är bra!

https://www.reddit.com/r/Wildlands/comments/5yy1sr/issues_bugs_and_mistakes_in_wildlands/

Harakiri
Titel Proffs
Registrerad 2001-12-13
Inlägg 2 330

Du kan lägga till att med en Tobii 4C så buggar den ofta & slutar fungera i spelet.
Efter 30-60 sekunder får man en "Device disconnected" sen 30-60 sekunder senare får man "Device connected" och den fungerar igen. Händer oftast då man går in i nån meny/cutscene/map och sen går ut i spelet igen.

Stag
Titel Storröjare
Registrerad 2007-03-15
Inlägg 3 324

Harakiri skrev:
Du kan lägga till att med en Tobii 4C så buggar den ofta & slutar fungera i spelet.
Efter 30-60 sekunder får man en "Device disconnected" sen 30-60 sekunder senare får man "Device connected" och den fungerar igen. Händer oftast då man går in i nån meny/cutscene/map och sen går ut i spelet igen.

Har spelet officiell support för eye tracking? Om inte kanske det blir svårt att få gehör på det, men jag lägger till det.

Harakiri
Titel Proffs
Registrerad 2001-12-13
Inlägg 2 330

Stag skrev:
Harakiri skrev:

Har spelet officiell support för eye tracking? Om inte kanske det blir svårt att få gehör på det, men jag lägger till det.

Jepp det är officiellt inbyggt i spelet. Har kommit en uppdatering av Tobii firmware nu (2.7.0) som jag hoppas fixar problemen.

Stag
Titel Storröjare
Registrerad 2007-03-15
Inlägg 3 324

Harakiri skrev:
Stag skrev:
Harakiri skrev:

Jepp det är officiellt inbyggt i spelet. Har kommit en uppdatering av Tobii firmware nu (2.7.0) som jag hoppas fixar problemen.

Taget! Hör av dig om det funkar bättre efter detta så uppdaterar jag listan. :)

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 269 medlemmar online. 0 foruminlägg har postats idag.

FZ