Köpa Xbone verison av Quantum Break

Medlem
Köpa Xbone verison av Quantum Break

Har hittat en del ställen som säljer Quantum Break till Xbox One för runt 200 kr. Kan man använda koden till PC? På W10 Store är ju spelet svindyrt.


signatur

Det var detta...

Medlem

inte idag men snart kan du köra vissa spel på pc som du köpt till xbox one.

Kolla om quantum är med där får googla lite


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av ruva:

Har hittat en del ställen som säljer Quantum Break till Xbox One för runt 200 kr. Kan man använda koden till PC? På W10 Store är ju spelet svindyrt.

Hej
Jag har för mig att alla som köper Quantum till xbox får det på pc också! Dock så vill jag inte lova men är säker till 99%

Medlem
Skrivet av Droox23:
Skrivet av ruva:

Har hittat en del ställen som säljer Quantum Break till Xbox One för runt 200 kr. Kan man använda koden till PC? På W10 Store är ju spelet svindyrt.

Hej
Jag har för mig att alla som köper Quantum till xbox får det på pc också! Dock så vill jag inte lova men är säker till 99%

Läste lite mer och det verkar som att man fick det gratis om man förbokade quantum

Medlem

Microsofts nya "play anywhere" ska bara stödja om du köper spelen digitalt via Xbox Live. Så även om Quantum Break skulle komma att ingå där i en snar framtid, skulle det ändå inte fungera.

Medlem

Surt, hoppar det spelet då. Alldeles för dyrt på Store som även de andra stackars få titlarna är om man jämför med tex Steam.


signatur

Det var detta...

Inaktiv

Vart hittar du spelet så billigt?

Medlem
Skrivet av anon_187600:

Vart hittar du spelet så billigt?

Frankrike!


signatur

Det var detta...

Inaktiv

"Du får inte en CD-nyckel, men tillgång till ett Microsoft-konto. Klicka här för mer information"

Jag skulle inte köpa spelet därifrån.

Medlem
Skrivet av anon_187600:

"Du får inte en CD-nyckel, men tillgång till ett Microsoft-konto. Klicka här för mer information"

Jag skulle inte köpa spelet därifrån.

Tack för den upplysningen Slevin!


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar