Lan spel

Tjenare ska lana om nån vecka och söker lan spela där de antigen finns co-op eller multiplayer. vi kommer vara runt 6+ som lanar alla sorters spel är av intresse
har tänkte på några typ som
Bf,
Wc3
Red alert
Starcraft
Age of empiers

men i bland ståre stilla när man tänkter så skulle fråga om nån kan hjälpa mig å komma på nå spel.

Medlem

Rune.
kan lova dig att ni kommer ha en underbar tid med det spelet. Bland det bästa lan spelet jag vet.
star wars jedi knight jedi academy och också ett måste.

Medlem

Unreal Tournament
UT är nödvändigt på alla LAN. Jag vet inte hur många timmar av min skoltid som spenderades på Deck 16. Eller om ni vill vara mer moderna så kan ni spela Unreal Tournament 3.

Medlem

http://www.co-optimus.com/
En bra sida för att hitta spel med stöd för flerspelarlägen. Filtrera efter LAN och plattform..


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Torchlight II, Garrys mod.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Vi brukar ofta köra Cod 2, Riktigt mysigt spel.

Medlem

Spelat mycket WC3, Garrys Mod och CoD 2. Speciellt CoD 2, jävligt roligt på LAN faktiskt.
GTA IV, Left 4 Dead och Borderlands också. Och trackmania! Fan blev sugen på att lana...

Medlem

Dom gamla ghost recon i COOP.. Haft många timmars kul med det back in the days. Gäller även Rainbow 6 och SWAT 4.. Om det är eran kopp te dvs... Dock minns jag inte spelarbegränsningen, men riktigt kul om man gillar coop. Modernt... Europa universalis IV

Medlem

Left 4 dead?
Annars något MOBA kanske

Tack så mycket för alla tips. många intressanta spel som man inte tänkt på

1
Skriv svar