Lord of the Rings Online: Hur ligger det till hos oss på FZ?

Inaktiv

Det börjar låta bättre och bättre, kan inte vänta att få tag på en trial key.

Medlem
Inaktiv

Tänkte höra om det är någon som har en trialkey över? Vore kul och testa om detta kan vara något för mig!

Hade stora förhoppningar på Vanguard men där blev jag riktigt besviken

Medlem

Kul med festligheterna som har varit nu ett par dagar, men det är inte så mkt folk på festområdena. Kom igen nu!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag är med rätt intresserad av en key.. Maila till cyxor1[at]gmail.com
ifall ni har en över

Medlem

Har en liten fundering om 2 klasser.
Kör en hunter och en captain men kan inte bestämma mig för vilken jag vill köra.

Ni som kör nån av dessa eller provat båda på lite högre lvl får gärna berätta lite om dom. Vad dom gör i grupp osv. Dom är lvl 10 båda 2.

Medlem

Hunters har iallafall tillgång till 3 bra färdigheter:

1. Ökad snabbhet när man springer. Bra innan man får häst vid 35.

2. Tracking av djur. bra för att hitta de djur man ska döda i Quest av typen "döda 50 vargar/björnar/whatever".

3. Teleportering till bunden plats. (Om jag inte minns fel)

Vidare är hunter en av de med högst DPS. Personligen tycker jag att Kaptenens Herald är ful och irriterande :-). Töntigt att ha ngn bakom en med banér.

//M

Medlem

Skall inte Champion vara den med högst DPS?

Aja, Det största problemet jag har nu är att välja vad jag skall ha för yrke. Just nu har jag Armsmen, men vill byta för att de saker som man kan göra inte är till någon nytta. Man kan alltid köpa bättre vapen än vad jag kan göra själv... Frågan är bara vad jag skall byta till... Några förslag?


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Både Hunter och Champion ligger i DPS-toppen.

Explorer så klart. Då har du tre resurser att farma; hudar, trä och malm. Jag hade 4g 500s (Hästkostnaden) vid lvl 24. Nu vid lvl 30 har jag 12g och då har jag handlat en del på AH under tiden. Poängen med Explorer är just det - generera massor med pengar som gör att du kan köpa det du behöver istället för att tillverka det.

//M

Medlem

Ngn som är Scholar och kan göra färger till kläderna? Hör gärna av er, de som säljer på auktionerna tar juh sjukt mkt för dem.

// edit

Stavning.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ska försöka dra 44 idag. Börjar närma sig 50 för var dag som går


signatur

tjenare!

Medlem
Skrivet av niSs:

Ska försöka dra 44 idag. Börjar närma sig 50 för var dag som går

Rollspelar, så ligger fortfarande på 40. Är verkligen slö. Men kvalité framför kvantitet. Rollspel är sjukt kul.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av niSs:

Ska försöka dra 44 idag. Börjar närma sig 50 för var dag som går

Rollspelar, så ligger fortfarande på 40. Är verkligen slö. Men kvalité framför kvantitet. Rollspel är sjukt kul.

Jupp, riktigt kul... tidskrävande, men riktigt kul.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Meh, Här kämpar jag med en champion lvl18 och det känns som att jag sprungit ned i ett träsk. Det spelar ingen roll hur mkt man trampar, man kommer ingen vart ändå...

Tur att det är så kul så det inte spelar ngn större roll


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

kul att man köper spelet och sen är skivan tom!!!!!!!! >:/

Medlem
Skrivet av Ill-k:

kul att man köper spelet och sen är skivan tom!!!!!!!! >:/

Eh? Vad? Tom? Låter jäkligt skumt, skicka tillbaka och få en ny, eller ladda ned klienten själv.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

mm helt tom...går öppna skivan men den är tom...alla andra skivor jag har funkar så...=/ skickade tillbaka. tråkiga är juh att nu får jag inte spelet förrens nästa vecka tisdag eller nåt. jag som hade tänkt lira i helgen.
tänkte ladda en klient oxå men jag får ny account key så det hade inte funkat heller eftersom jag vill ha en skiva osm funkar.

Medlem

ingen som har en buddykey så länge?`:)

Medlem

Imorgon åker jag och köper det Har inte lyckats få tag på en buddy key,så det är väl bara att köpa och pröva!

Vad tycker ni ska jag slå till på Special Edition eller Standard och köpa ett Gamecard med det ?

Medlem

Jag köpte CE men det är bara för jag älskar CE versioner på spel.

Medlem

Måste jag köpa 1 månad direkt när jag registrerar mig ? CE isåfall

Medlem

Hmm. Brukar det inte komma med speltid oavsett? Det skall stå på förpakningen. Jag köpte en Special Exclusive Ed + life time subscription. Nu skall det spelas


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Nice me lifetime om man har pengarna :D.
Jo det kommer med speltid fast när jag skulle regga på wow så var man tvungen att antingen köpa speltid lr adda ett gamecard när man skulle registrera sig.

Medlem

Det är så med mmorpgs. De vill att man reggar så att man kan spela oavbrutet när gratismånaden är slut eller något sånt.

Medlem

Fick precis hem detta i brevlådan Provade på betan för ett tag sedan och jag gillade det skarpt! Nu är updaten klar, så vi ses i middle-earth

Medlem

ni som just köpt det ...inte lust att skänka en key? har fortfarande inte fått hem det efter jag skickade tillbaks felaktiga skivan

Medlem
Skrivet av Ill-k:

ni som just köpt det ...inte lust att skänka en key? har fortfarande inte fått hem det efter jag skickade tillbaks felaktiga skivan

Skall se med min bror som kommer tillbaka efter semestern imorgon, om han har sin kvar. Kan inte lova ngt, bara att hålla tummarna...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

oki låter bra :D. förhoppningsvis får jag spelet imorrn..men man vet juh aldrig :F har ni plats i eran kinship fortfarande?

Medlem

Jupp, det finns plats, du är välkommen


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

skit oxå kom inte idag heller!. nepp nu har jag ångrat köpet och köpt spelet i affär istället.

Skriv svar