LotRO 7-dagars trial?

Medlem

Även jag vill gärna testa LOTR Online innan jag köper spelet. Kan någon vänlig själ skicka mig en buddy- key till mig? Jag skulle vara oerhört tacksam. Skicka keyn till xaler90@gmail.com. Tack i förhand

Medlem

Bara jag som har problem och få ner klienten?
Allt avbryts och det står att den är klar.
Givetvis är den inte klar utan winrar säger att den är trasig.

Medlem
Skrivet av Voultner:

Bara jag som har problem och få ner klienten?
Allt avbryts och det står att den är klar.
Givetvis är den inte klar utan winrar säger att den är trasig.

Om du dragit från torrent så dra om de skadade filerna.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Använder du ngt nedladdningsprogam för att ladda ned filen och varifrån tankar du den?

// edit

Asch, KlosterKatten han före...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

tjena! om någon har en friend code över messa mig gärna. tjejens syrra vill ha ett... försöker fårhenne o lämna WoW


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

Missade självklart betan jag med, och skulle vara otroligt tacksam ifall någon skulle kunna dela med sig en trial-kod.

Inaktiv

Fastnade aldrig riktigt för wow, men skulle gärna vilja testa detta. Så om någon vänlig själ har en kod över...

Inaktiv

Om någon otroligt nog fortfarande har en buddy-key kvar skulle jag vara tacksam om någon gav mig den:P

Medlem

Önskar också en key, vill inte köpa grisen i säcken!

Inaktiv

Har en buddy key på lotro som jag kan byta mot Lineage2 trail key eller diablo2 cdkey. Söker nått att lira eftersom jag tröttna på allt wow/lotro ect ect, inte min grej, tolkin lore va kul dock. Har även lotro account med 2 månader play time ll 58 guardian even jag kan byta mot lineage2 account.

elias_eth@hotmail.com , msn/hotmail, om ingen vill byta så kan jag ge bort buddy key men mejla i sånna fall (inte msn)

Inaktiv

Är grymt sugen på LOTRO. Om någon har en Buddykey över så är jag väldigt intresserad. sk8t_shirt@hotmail.com

Medlem

Även jag skulle vilja testa på LOTRO, så om någon har en key över så tas det gärna emot

Inaktiv

Jag körde lotro betan (hade 3 keys) men spelet var helt sjukt dåligt om du frågar mig, har tidigare kört anarchy online och world of warcraft. lotro hade ganska många likheter till wow men det är inte värt att testa eller köpa


signatur

ingameauction.com[/url]

Medlem
Skrivet av gozil:

Jag körde lotro betan (hade 3 keys) men spelet var helt sjukt dåligt om du frågar mig, har tidigare kört anarchy online och world of warcraft. lotro hade ganska många likheter till wow men det är inte värt att testa eller köpa

Heh. 20 pers innan dig säger att det är kul och du totalsågar det...

Hur som helst, kan vi hålla denna tråden till req och inget annat?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

även jag skulle bli väldigt glad för en key!

Inaktiv

Har länge varit sugen på detta spel men inte vågat köpa det ännu.. Vore kul om man kunde få en key så man kan testa och se om det är värt Tack på förhand!

Inaktiv

Jag undrar om inte Tolkiens mästerverk är det bästa som hänt världen sedan pencilinet!? Men samma här som med alla andra... Vill inte gärna slänga ut pengar på nåt innan jag testat det Så jag bönar och ber också om en buddy key.

Medlem
Skrivet av linusen81:

Jag undrar om inte Tolkiens mästerverk är det bästa som hänt världen sedan pencilinet!? Men samma här som med alla andra... Vill inte gärna slänga ut pengar på nåt innan jag testat det Så jag bönar och ber också om en buddy key.

Var inte LOTR före pencilinet ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

finns för 299 kr på webhallen så är inte mycket pengar vi snackar om längre


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Jag fick en till 7dgrs trial när jag köpte Game Time Card. Här är den till den som tar den först:

5U6XA-PTXR3-GB9VK-MAHF1-2N4X2

//M

Medlem

Samma här om någon vänlig själ har en test nyckel skulle jag bli väldans tacksam...

Medlem

Jag tar gärna en key, lust att hoppa in i MMOG världen igen, men vill inte köpa utan att ha testat först.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Jag har 2 st men tyvärr bara 3 dagars key har faktiskt testat 1 själv och jag han bli lvl 19 innan det tog slut.....
Men om någon vill ha är det bara att fråga:D
Rikgtigt roligt spel...:up:

Inaktiv

fella1strike: tar gärna en 3sagars trialkey

Medlem

Jag har 5 tre dagars nycklar.

Key 1: BHVCH-0WMCP-RGJEA-8E20U-5U9X7
Key 2: KEA7W-5XACR-30B9E-JUACM-GT9A7
Key 3: QT8VA-1H6FD-6BWNH-70Y5A-8NYGC
Key 4: LEU31-HW3MC-NRV40-YRW92-K46EA
Key 5: 5GXKG-X1R44-BNQXQ-RA0QR-N9M85

först till kvarn som gäller


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Om det är någon som har en trialkey över vore ni en ängel om du kunde skicka ett pm till mig med den, är mycket sugen på att testa spelet ^^,
tack på förhand


signatur

Errow!

Inaktiv

Hej! Är väldigt intresserad av att testa på LOTR Online. Spelade WoW men det föll mig inte i smaken. Är nu sugen på att testa detta spel eftersom jag är ett stort Tolkien fan. Jag läste även på LOTR:online hemsidan att man får mer speltid om man delar ut buddy-keys. Spelet är hemladdat väntar bara på din buddy key!

//Tack på förhand

PS: Du kan maila nyckeln till: bjjpn@hotmail.com

(Kommer att dela ut mina nycklar när jag köper spelet (om det inte är helt värdelöst dvs. (men det kan jag knappast tro)))

Medlem

Tjena!

Jag och en vän har känt oss sugna på Lotro ett rätt bra tag nu, så om det är någon med ett par nycklar över skulle vi uppskatta det nåt enormt!

Tackar på förhand!

Aqua_Life@hotmail.com


signatur

"Valve är ett sånt där mys företag man vill ge sitt hus, bankkonto, och flickvän till..." - tubez

Medlem

Här kommer några fler tre dagars nycklar.

Key 1: RPYQC-UNWRD-BAQNN-CNV58-V5QTB
Key 2: 4LUFL-YBYUL-MRVKV-JM4FW-3GMP3
Key 3: W7HFL-J7HW4-195MN-DE1HG-WXT4F
Key 4: TKX4X-D0XJJ-AD469-8E0C9-KY0H4
Key 5: CMCNB-P1WF8-MHNUU-U2VT6-PG52D

Medlem

Hur använder man en Trail? Man behöver en key (det fattar jag faktiskt:P), men vad gör man med den? Måste man ha spelet för att använda key'n eller laddar man ner en speciell ver. av spelet och använder key'n? Torrenter? Har inte kört ex WoW så jag vet inte hur buddykeys eller sånt funkar. Skulle vara till stor hjälp om någon förklarade för mig hur man använder nycklarna. Tack på förhand.

123
Skriv svar