LotRO 7-dagars trial?

Medlem

Skulle gärna vilja testa spelet så en key PMad till mig skulle uppskattas

Inaktiv

Tjenare, jag skulle också vilja testa lotro så om det är någon som har en key så skulle jag bli super glad om det kom en i min pm låda.

Medlem

Tjo, finns de nån som har ytterligare en key övers å vill pm'a den så vore det super sjysst

Medlem

Åhå delas det ut nycklar till Lord of the Rings. Jag vill också prova en guest key om det finns någon vänlig själ som har en över
Skicka PM i så fall.

Medlem

Vet inte om ni som sökt trial keys redan har fått tag på några, men jag har fem 3-dagarsnycklar att dela med mig av, så skicka ett PM om ni vill ha! (de måste aktiveras senast den 13:e september)

Inaktiv

Nån som har buddy key så man får testa spelet? hade tänk köpa det men nog bäst att testa det först.

Har fått key tack!!:P


signatur

zomg noob yeah!

Medlem

Skulle även jag vilja ha en nyckel om någon har en till övers.

Tack på förhand

Medlem

PM skickat. Har nu 2 nycklar kvar om det finns fler som vill ha.

Medlem
Skrivet av Eboran:

PM skickat. Har nu 2 nycklar kvar om det finns fler som vill ha.

Du har fått PM nu. kanske jag var för sen (?).

Medlem
Skrivet av Efraim:

Du har fått PM nu. kanske jag var för sen (?).

Nejdå, men du fick min sista, så nu är de slut.

Ett tips till er som provar spelet: jag kunde spela ca 13 timmar till efter att de tre provdagarna var över, så om ni har kul, fortsätt så länge ni kan.

Medlem

Well, jag tänkt att jag - i mitt första inlägg - skulle "snylta"
Är det någon som har en buddy-key övers? Har suttit och suktat efter ett nytt MMORPG ett tag nu och LOTRO verkar onekligen intressant.

EDIT
Tänkte bara skriva att jag har fått tag på en nyckel, här ska spelas

Medlem

Är det någon mer vänlig själ som har en nyckel till övers?
Skulle vara uppskattat

Inaktiv

förstår om detta låter tjatigt. men finns det 1 buddy key till som skräpar hos nån. funderar på att lägga ner wow och vill gärna prova detta.

Medlem

Jag gör som alla andra, och undrar om det finns någon buddykey kvar, är enormt sugen att köpa spelet, men vill inte göra det om jag inte tycker om det. PMa ifall DU har en

Medlem

Nu finns det en 7-dagars trail för alla.
Så ingen behöver gå utan nyckel och vara ledsen.

Medlem

signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Skulle någon kunna skicka en trial till Lotro till mig? skulle jätte gärna vilja prova detta spel.

Medlem
Skrivet av mirakuliksis:

Skulle någon kunna skicka en trial till Lotro till mig? skulle jätte gärna vilja prova detta spel.

em, du kan testa det gratis på http://www.codemasters.com/trylotro/...-.-


signatur

Wai

123
Skriv svar