Medlem
Mammut

Halloj, Jag köpte mitt aoc från spelbutiken och märkte att dom ej hade erbjudandet med mammuten.
Den verkar ganska cool och skulle vilja ha en. Är det nån som har en över eller inte spelar så kanske nån snäll person kan ge bort den?

Medlem

Men kan någon tala om vilka olika mounts det finns vore kul!
Nog kan väl man skaffa mammut som mount om man kör rätt char för den mounten eller?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Det finns hästar, mammutar och noshörningar. Vad jag hört kan man bara köpa hästen i spelet och de andra 2 var pre-orders only

Medlem

Mammuten och noshörningen är "not tradable" så det går inte att sälja eller ge bort dem.

Medlem

du förlorar inget om man säger så. Har väl använt min mammut 2 gånger eller nåt, har den i banken nu för jag behövde utrymmet i backpacken, riktigt värdelös egentligen.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Det finns väl War Mammoth och Mammoth, har för mig att War Mammoth ska kunna gå att få tag i utan något erbjudande.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Jag vill då ha Mammut!!! Hoppas verkligen det går att ha en sådan


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Du får War mammoth eller war rihno om du har en förbokning nyckle. Annars finns det olika hästar att köpa.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det är ju hästarna som är fräcka. Hatar extrem stora saker.... som en mammut eller en noshörning. Men man måste spara och grinda och slita och snåla om man ska ha råd med en häst till level 40 ända ifrån tortage.

Medlem

Oki när vi ändå är inne på pengar hehe finns det nåt aktionshus typ wow där man kan sälja sina saker till andra och finns det yrken?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Gen
Medlem

Det finns Tradeposts i de flesta större städer och är kombinerad AH, Bank, Post, Guildbank.

Ja, det finns ett par yrken som vedhuggare, prospector, weaponsmith mfl

Medlem
Skrivet av Gen:

Det finns Tradeposts i de flesta större städer och är kombinerad AH, Bank, Post, Guildbank.

Ja, det finns ett par yrken som vedhuggare, prospector, weaponsmith mfl

Låter underbart:)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

vad gör en prospector?

Sen undrar jag om man väljer waeponsmith, vilket "collection yrke" ska man då ta miner,stonecutter lr vilket?

Medlem

Prospector utvinner silver m.m.....

som weaponsmith ska du ha miner och prospector vad jag vet hittills.

Gen
Medlem

Tror att prospector utvinner ädelstenar ur metaller.

Har dock inget svar på din andra fråga.

Gen
Medlem

Ah, det Hannu säger kanske stämmer. Jag gissade

Medlem

ok, men hur hittar jag dessa metaller, är det som wow att dem är markerade på mapen? och att man bara går fram och högerklickar?

Måste man köpa någon mining pick ala wow?

Gen
Medlem

Dra till Purple Lotus Swaps eller Poitain där trainers finns. Lär dig det du vill lära dig och sen är det bara att leta efter nodes som WoW. Finns stenhögar, ash träd, cotton buskar o.s.v.

Medlem

Det verkar som ingen har nån kod över:(

Skrivet av LyktstolpeN:

Det verkar som ingen har nån kod över:(

Man får ju bara en mammut per spelköp så jag tror nog de flesta har använt sin kod...

Inaktiv

Har bägge. blivit lvl 40 på två chars nu, äg!

Medlem

Säkert är hästar bra men jag tycker att det suger att man begränsar vissa saker som exempelvis mounts mm för preorder. Visst ska det vara lite mer i en samlingsbox men jag tycker inte om att spelmatrial begränsas på det sättet.

Nåja nog om det. Horse will do:P


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem
Skrivet av Silenz:

Säkert är hästar bra men jag tycker att det suger att man begränsar vissa saker som exempelvis mounts mm för preorder. Visst ska det vara lite mer i en samlingsbox men jag tycker inte om att spelmatrial begränsas på det sättet.

Nåja nog om det. Horse will do:P

Har både mamuth och rhino, men andvänder dem aldrig, kör bara med hästen.

Så kan inte säga att du missat nått

1
Skriv svar