Mass Effect - Setup #2

Medlem
Mass Effect - Setup #2

Gjorde en liknande tråd innan spelet släpptes men nu kommer en lite bättre.. Skriv eran setup och sen frågar jag hur ni svarade på första konversationen?

Gender:
Female (ja ni vet ju varför )

Pre-service history:
Colonist

Psychological profile
Sole survivor

Miltary specialization:
Engineer


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Gender:
Male

Pre-service history:
Earthborn

Psychological profile
Ruthless

Miltary specialization:
Soldier

Medlem

Gender:
Male

Pre-service history:
Colonist

Psychological profile:
Ruthless

Miltary specialization:
Infiltrator

Medlem

Jag spelar med defualt-karaktären och det är inte för att jag är lat. Jag har följt Mass Effect så länge att jag har svårt att tänka mig ett annat ansikte på Shepard än det förutbestämda. Att ändra ansiktet känns ungefär som att byta ut en omtyckt skådespelare ur en favoritfilm.

Jag hade bestämt mig för vilka engeskaper jag skulle välja redan innan jag började spelade men upptäckte att det var just de egenskaperna som den förutbestämda karaktären hade. Därmed blev det inte mycket tid vid karaktärskapandet för mig, vilket i och för sig är bra för jag brukar kunna spendera timtal med det i andra spel. Jag ändrade dock förnamnet för att göra det hela lite mer personligt.

Gender:
Male

Pre-service history:
Earthborn

Psychological profile:
Sole survivor

Miltary specialization:
Solider


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Gender:
Male

Pre-service history:
Colonist

Psychological profile:
Sole survivor

Miltary specialization:
Vanguard

Medlem

Gender:
Male

Pre-service history:
Earthborn

Psychological profile:
War Hero

Miltary specialization:
Adept

Klyschig hjälte som vanligt vid första genomgången. Mitt samvete förbjuder mig att vara ond när allt är nytt. Snart ska jag dock starta en redigt otrevlig brud och mobba den jobbiga Ashley till underkastelse >)


signatur

Aj, dina ögon!

1
Skriv svar