Mythos Beta invite

Medlem

Jag skulle vara hemskt tacksam om jag kunde få en invite till hasham90@hotmail.com är verkligen nyfiken på detta spel. Tack på förhand!

Medlem

Ser skitskoj ut - skulle vara väldigt tacksam om någon kunde PM:a en invite. Tackar

Inaktiv

Hej! Mycket tacksam för en eller två keys! Har sökt dessa på flera ställen men inte fått någon. Snällt om en key eller två (söker även en till min vän) skulle dyka upp i min PM-låda.

Mvh neb

Inaktiv

Vore fint om någon har en invite kvar idag alste4@gmail.com

Inaktiv

Grymt schysst om någon skicka en invite här med

Robbazking@hotmail.com


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Inga fler invites till någon, nya sidan wipeade alla invites som folk hade och det kommer inte heller några nya. Det går inte heller att skapa nya konton om man fått en invite, har jag för mig. Hur som helst så äre bara att vänta på den öppna betan som kommer snart.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Jag tar gärna en invite om där finns nån som har över.
Vore tacksam isåfall.
naugladur@gmail.com

Medlem

Synd att dom inte förvarnade om invite wipen lite tidigare. Hade två invites liggandes som försvann iom att dom byggde om sidan. Grr.


signatur
Medlem

KAn jag också få en invite please:D
Martinjohansson93@hotmail.com

Medlem

Läste ni inte min post ni som tigger invites fortfarande? Men som tur är så har mythos satt igång sin öppna beta nu om jag inte missminner mig, vilket betyder att alla kan kila in på sidan ochregga sig på en gång.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Jag registrerade min epost där för ett tag sedan och har inte fått något svar än.

Någon som vet vad som händer?


signatur
Medlem

jag tar gärna emot en beta invite

EMAIL : Alexanderlindroos@hotmail.com

Inaktiv

Eftersom invites inte funkar längre skulle jag kunna få någons acc om ni inte spelar?
skicka isåfall ett mail till caarl2008@gmail.com

Medlem

Som en oldschool gamer och STORT mmo/diablo fan skulle jag bli sjukt glad om någon kunde bjuda på ett mythos acc / invite.

a.hausmanis@gmail.com

Inaktiv

Vore så jävla nice längtat som fan

izaque_666@hotmail.com

Medlem

Jani, mythos har tagigt en paus, går inte att lira alls längre. GL dock.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Kanske beror på att flagship håller på att kapsejsa och hanabi eller vad tusan SEA distributören heter stämmer dom.

Medlem

Mythos är nere för tillfället. Flagship Studios säger att den kommer upp om ett tag, men med tanke på hellgate fiaskot samt deras ekonomiska kris tror jag den blir nere ett bra tag.

Medlem

Så jäkla synd med mythos, va faktiskt bra ju.


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem

snälla skicka beta invite om någon har till mig Karlpimp@hotmail.com !:D:up:

12
Skriv svar