Medlem

Är 46 nu har har ingenting att göra. De quest jag har är buggade eller röda.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Grinda wanted quests i Field of the Dead. Gjorde jag ett tag i slutet av 40-lvlarna.

Gen
Medlem

Hitta en eller två som vill XP grinda och döda hela packs åt gången. Kör man på fort så blir det rätt mkt XP per timme. De bästa spotsen är där wanted questerna från Lookout är .

Inaktiv

Är ganska ny, men det är en sak jag undrar över åt när det kommer upp "streck" när man är i combat, ska man slå på den sidan då eller betyder det att motståndaren skyddar sig där?

Inaktiv

"Strecken" är fiendets sköld. Slå på den sida där fiendet har minst eller inga streck så kommer du att göra så mycket skada som möjligt.

Medlem

Du kan även ställa in dina egna sköldar med CTRL + 1, 2, 3 och 4 för att återställa dem till grundposition.

Bra i pvp mot t.ex. dual wield barbarer som sätter sin värsta kombo "uppe" så om du skulle möta en sådan så trycker du CTRL + 2 och nerfar ganska mycket av hans skada.

Medlem

Finns det något sätt att flytta över min gubbe fr¨ån Crom PVE server till ngn PVP?


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

Gen
Medlem

Det finns ingen char transfer än vad jag vet

Inaktiv

Vet någon vart ska man gå och questa efter field of the dead? Eller det kanske är grinding som gäller? :>

Medlem

eglophelianwhtever mountains efter fotd. Har du kilat till tordegay's tomb? Är lite lägre level req på den nuförtiden tror jag.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Gen
Medlem

Torebliash's Tomb skulle dom väl sänka lvln på i patchen imorgon?

Medlem

My bad, trodde det hände i en patch för två veckor sen.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Hur funkar PvP servrarna i AoC? Är det 2 st sidor som strider mot varandra eller är det alla mot alla?

Gen
Medlem

Alla mot alla. Dock finns Culture PvP där man slåss raserna emellan.

Medlem

Fattar inte hur culture pvp fungerar......hur ska stygians köra group quests egentligen?....det där servrarna måste vara helt sögö

Medlem

Meningen var att man skulle kunna groupa med andra faktioner etc.. men det blev massa käppa buggar som ledde till att raids inte fungerade för folk gjorde skada på varandra, helknäpp PvP för vissa kunde attakera varandra men andra inte. Typ du har 2v1 en random stygianklass mot en barbar och en ToS så kunde barbaren stå och slå på stygianen och bli helad av ToS men stygianen kunde inte slå ToS.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

123
Skriv svar