Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Jozo
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 3 964

Jag köpte Borderlands GOTY igår och har spelat lite grann (jag ska precis möta Sledge och är på lvl 16). Det är ett riktigt sköjj spel, men inte så roligt när man spelar själv. Därför undrar jag om det är någon eller några som är sugna på att spela igenom det med mig?

Reize
Titel Proffs
Registrerad 2011-04-14
Inlägg 1 223

Jag är i samma situation efter att kompisen helt plötsligt tröttnade. Vet inte om jag har tid eller ork att ta upp det igen. Gillade det starkt.

Apministern
Titel Proffs
Registrerad 2009-01-19
Inlägg 1 467

Hade du spelat på xbox hade jag gärna varit med :(

Traveller in time
Titel Community-nestor
Registrerad 2008-05-29
Inlägg 5 167

Summer Challenge material :)

Det är via Steam du kör eller? Skulle kunna tänka mig att lira, men ser helst att alla fyra i gruppen börjar på samma lvl.

Jozo
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 3 964

Nej, det gick inte att installera via steam som jag hade hoppats. Det var ett impulsköp när jag gick förbi spelståndet i min lokala ICA-affär och såg att de sålde det för 85 kr. Men det ska väl gå att spela tillsammans i alla fall?

Jag kan såklart tänka mig att skapa en ny karaktär och spela ihop. Jag kan ha min nuvarande gubbe som en solokaraktär vid sidan om =)

Traveller in time
Titel Community-nestor
Registrerad 2008-05-29
Inlägg 5 167

Kan alltid pröva, bara att bestämma vilken dag och tid. Kan fråga WildThing om han vill vara med på ett hörn.

Jozo
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 3 964

Det låter som en plan =)

editionblack
Titel Frågvis
Registrerad 2012-08-20
Inlägg 36

Kör det på ps3, level 32, klarat spelet men har en del sidequests o dlc:s kvar ^^

editionblack
Titel Frågvis
Registrerad 2012-08-20
Inlägg 36

Fast har det också på datan, kanske kan joina jag med? :D

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 280 medlemmar online. 2 foruminlägg har postats idag.

FZ