Nån som kan spela nu? WAR!

Medlem
Skrivet av Ondska:

Alltså, jag har lyckats validera min beta-nyckel och fått ett "welcome to WAR" mail tillbaks med mitt login och grejjer. Varför kan jag fortfarande inte logga in på patchern? Den säger bara "authentication failed, please re-enter your login credentials" om och om igen.
skiten borde väl funka nu?

Sitter i samma sits, tror nog det finns några tusen andra som också gör det.

Medlem
Skrivet av Ondska:

Alltså, jag har lyckats validera min beta-nyckel och fått ett "welcome to WAR" mail tillbaks med mitt login och grejjer. Varför kan jag fortfarande inte logga in på patchern? Den säger bara "authentication failed, please re-enter your login credentials" om och om igen.
skiten borde väl funka nu?

Det är bara en validering på att du lyckats skapa ett konto på hemsidan, inte att din nyckel gått igenom.

Medlem
Skrivet av Ramblemoe:

Det är bara en validering på att du lyckats skapa ett konto på hemsidan, inte att din nyckel gått igenom.

>.<

Inaktiv

Man får inget mail att man fått nyckeln igenom verkar det som, patchar för fullt nu..


signatur

"Building the Future and keeping the Past alive is one and the same thing"

Medlem

japp samma här

Medlem

HAH! inte fått nåt mail har väntat å väntat.....skickat 4 mail circus, första igår runt 16 men som sagt inget mail. Men testade logga in i spelet å poff så gick det iaf å den uppdaterar :). Lycka till resten...

Medlem

wow, verkar som det stämmer. klämde iväg en 3-4 försök till, nu så händer det grejjer med patchern!

Nu kan jag tydligen också patcha, inte fått mail och fått fel-lösen-meddelande varje gång jag försökt men nu gick det. Hinner ändå inte spela nått ikväll.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

mohahah kan spela nu:):) !!!

Medlem

Jag kan inte än

Står ju på deras sida att systemet ska vara fixat och att även om man inte fått nåt mail ska man kunna logga in. Hmmmmmmm

QRT
Medlem

Inga problem här. Funkade direkt.

Medlem

bah, fick 6-7 emails som sa att det blev nått fel när jag reggade min kod. Säkert upptaget nick eller nått sånt dumt.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Jag har kunnat spela sedan Tisdags.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

12
Skriv svar