När öppnar Early Access? [22:00 080517]

Medlem
Skrivet av Gen:

Man hinner bli halvfull innan kl 22 jue tänkte dricka lite under tiden, men nu har man inget annat att göra

precis!

kommer väl snart inte själv ihåg realeasen här!

Inaktiv

stäng ner web o forumservern o få igång inloggningsservern!!!

Inaktiv

Om man fastnar på patch downloader grejen kan man bara låta den gå så uppdaterar den automatiskt när den funkar igen eller måste man sitta o starta om spelet hela tiden för att "refresha"?:P

Gen
Medlem

Lyckas ni komma in på forumen?
Jag och en kompis kan inte logga in med våra användarnamn & lösen. Båda har EA.

Medlem
Skrivet av magnusafc:

Enligt ageofconan.com

Our web and forum servers are currently experiencing an exceptional high volume of traffic. In the mean time please use the links below.

Age of Conan: Hyborian Adventures is expected to open at GMT 21 / PST 12 / EST 15

Så fördröjt en timme till?

jepp.. och fan ta den som skapar en ny tråd och frågar varför det e fördröjt


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Oww! Snart snart!

Medlem

Orka att minst halva (förmodligen hela) Funcom sitter och är aspackade efter allt sjuttonde maj firande. Lär inte vara det lättaste att få igång ett spel med några tusen spelare som alla sitter och trycker på uppdatera när skärmen inte riktigt vill sluta snurra.

Gen
Medlem

Our web and forum servers are currently experiencing an exceptional high volume of traffic. In the mean time please use the links below.

Age of Conan: Hyborian Adventures is expected to open at GMT 21 / PST 12 / EST 15

Gen
Medlem

oj, Fenix å magnus var före mig

Medlem

fördröjt,... har någon faktiskt tänkt på att det är den 17:e maj..?!!

Dessa norrmän på funcom lär ju vara klapp-kanooooon! de har väl glömt att AoC ska igång nu.
Lär vara 2 styrfulla norrmän som sitter och pular med detta. Snart har vi genom deras patcher tankat ned 300mb djursex utan att veta av det.

17:e maj,... snälla,..vilken norbage är nykter då. We are doooooomed!

skål på er Norbaggar (b) pls give us AoC now!

Medlem

By Crom Norrbaggar den patchar

Medlem

Nytt meddelande på "launchern"

Inaktiv

den patchar ! =D

Medlem

Haha, snittar 10kb/s på patchen

Inaktiv

inte för mig

Edit: jo nu jävlar wtf "some installation files are corrupt" O_O

Medlem

Försök flera gånger, tog typ fem försök innan den började för mig.

Inaktiv

Vafan min patcher på skrivbordet bara sluta fungera och det står att genvägen har blivit flyttad =S

EDIT: gick in i min aoc mapp o tryckte på patchern där då står det "Some installation files are corrupt. Please download a fresh copy and retry the installation"

Gen
Medlem

Yes, patchar...men långsamt

Medlem
Skrivet av miche:

Vafan min patcher på skrivbordet bara sluta fungera och det står att genvägen har blivit flyttad =S

kan trösta dig med att jag har samma problem, håller på att köra simpleconfigs verify/repair funktion för att se om det hjälper

Inaktiv

samma här, gick att starta o logga in o se serverlistan ändå, men därefter skrek den om fel klient-version

Medlem

Mm samma här. Fick meddelande om att " Some installation files are corrupt. Please download a fresh copy and retry the installation." Jättekul...

Inaktiv

tur man sparade de installations-filerna, men till det ingick ju en halv gig patch-nerladdning ...

Medlem
Skrivet av thordan:

Mm samma här. Fick meddelande om att " Some installation files are corrupt. Please download a fresh copy and retry the installation." Jättekul...

Samma här

Medlem
Gen
Medlem

Fyfan vad spännande detta är

Medlem

ingen som kommit på en smidig åtgärd ännu?

Gen
Medlem
Medlem

Jag får fel version när jag skulle skapa gubbe
gah.. blir irriterad


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Min patcher har försvunnit helt och Verify/Repair hjälpte inte. Vad göra?

Skriv svar