När öppnar Early Access? [22:00 080517]

Medlem

downloading patch information.......


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

patchern finns kvar, kolla i ageofconan-katalogen, finns conanpatcher.exe.(siffra).tmp

(alt: gör en kopia av senaste filen)

döp sedan bort .1.tmp så det är .exe igen och prova, så kanske den laddar ner patchen igen fast inte korrupt den här gången ... har själv gjort det men, står still på downloading patch information

Medlem

Klockrent.
Det här fungerade för mig:

Citat:

I had the same problem. I trawled through the patcher log and found the download location for the patch file:

http://aoc-eu-control.live.ageofconan.com/upm/AoCLiveEU/Patch...

Download this manually, dump the one in your AoC folder, then copy the new one over and run it.

This will fix things and carry on patching the game - it's worked for me!

Good luck and see you in Hyboria!

... eller verkar fungera i alla fall. Är inte inne ännu

Medlem

förbannade norrmän.. borde vara förbjudet att supa innan ett mmo går live


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Någon som kommer längre än till "Downloading patch information..."?
Varje gång jag kör PatcherSetup så tar den bort min ConanPatcher eftersom som att den är "korrupt".

Inaktiv

det funkar! skapade en char på Ymir alldeles nyss ^^

startade om spelet sedan för att skapa en ny gubbe o reservera namn, får bli sista gången för downloading patch information-hakar upp sig igen

Medlem

Står att jag har fel lösenord när jag försöker logga in, någon som har samma problem? Har även provat byta lösenord utan framgång.

Medlem
Skrivet av Köttfjärt:

Står att jag har fel lösenord när jag försöker logga in, någon som har samma problem? Har även provat byta lösenord utan framgång.

funkar inte för mig heller. läser på swec att andra har samma problem.

Medlem

Lyckades äntligen komma in nu, istället får jag inte göra en gubbe på PVP-servrarna. Är rätt så uppgiven och less vid det här laget...:\

Gen
Medlem

På Wildsoul här, barbarian Ses i Hyboria!

Medlem

lol, man trodde man skulle hinna spela massor för ea-slanten.. men ne funcom ser till att patcha bort mina främsta speltimmar och sen ska man jobba..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Inaktiv

glöm inte de tio extra speldagarna man får för early access pengarna

Medlem

Det är ju nästan alltid kaos i början. Inte direkt något förvånande.

Gen
Medlem

Ärligt talat så tycker jag launchen gått riktigt bra till. Det blev bara några timmar försenat men sen så funkade allting bra...tills maintenance som utfördes PrimeTime och när allt gick igång igen så funkade inte WorldChat, Gchat, Friendslist, Trader och annat.

Skriv svar