Natural Selection 2 - hur bra är det?

Medlem
Natural Selection 2 - hur bra är det?

Tjenare! Är det någon här på FZ som har förköpt spelet och därav spelat betan? Jag undrar om det i nuläget är värt pengarna? Den senaste trailern såg väldigt bra ut och jag gillade verkligen ettan. Ett kort utlåtande från er som har testat spelet uppskattas!


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Väldigt roligt spel faktiskt, dock så märks det genom vissa aspekter att det inte är färdigt ännu, exosuits i all ära men spelets motor är för närvarande inte särskilt bra optimerad.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Dumlen vet du när spelet ska släppas och med dåligt optimerat menar du då att det kraschar mycket eller kräver det bara onödigt hög prestanda?


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Inaktiv
Skrivet av Dumlen:

Väldigt roligt spel faktiskt, dock så märks det genom vissa aspekter att det inte är färdigt ännu, exosuits i all ära men spelets motor är för närvarande inte särskilt bra optimerad.

Detta.

Motorn är inte optimerad, specielt inte för oss som har relativt "gamla" quad/dual cores ect.

Men spelet är spelbart numera iallafall, jag förväntar mig fler optimeringar ju närmare release vilket dem har lyckats bra med :).

Medlem

Alright. Är det många som lirar och så då? Finns servrar med bra ping för oss svenskar? Jag har en ganska ny CPU (i7-2670QM) så förhoppningsvis blir inte det någon flaskhals.


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem
Skrivet av Magroth:

Alright. Är det många som lirar och så då? Finns servrar med bra ping för oss svenskar? Jag har en ganska ny CPU (i7-2670QM) så förhoppningsvis blir inte det någon flaskhals.

Finns ett par servers som brukar vara fulla som är stationerade i London, även ett par i Tyskland så pingen e inga större problem

Inaktiv
Skrivet av Magroth:

Alright. Är det många som lirar och så då? Finns servrar med bra ping för oss svenskar? Jag har en ganska ny CPU (i7-2670QM) så förhoppningsvis blir inte det någon flaskhals.

OldAssGamers har 2 st Stockholms baserade servrar så vitt jag vet, får ca 70 ping till dem :).

1
Skriv svar