Äntligen seriös WWII action både för PC och Mac

Medlem
Äntligen seriös WWII action både för PC och Mac

Efter, vad blir det, sju år i öknen är Combat Mission tillbaka där dom skall vara, i andra världskriget. Släpp om ett par veckor, filmer och spelrapporter trillar in och det ser så bra ut! Tänk på att det handlar om strider på upp till 4 x 4 km kartor med flera bataljoner i kamp, men samtidigt lika färgstarkt på gruppnivå. Real time eller WeGo, allt för alla smaker med extrem noggrannhet i detaljerna. Jag hoppar av förväntan

http://www.battlefront.com/index.php?option=com_content&task=...

Kul kul kul!

T

Medlem

Ser inte mycket snyggare ut än innan, men jag spelar fortfarande Barbarossa to Berlin så :). Bra spel, finns inget mäktigare än när man sköter än Tiger rätt!

Megadelux

Hoppas det blir bra. Lätt ett köp eller iallafall demo om det finns att tillgå.

Älskade CMBB och CMAK. Det ShockForce var jag inte lika imponerad av.

Bra nyheter indeed! Hade missat helt.

Trevlig, tackar för tipset!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av renod:

Hoppas det blir bra. Lätt ett köp eller iallafall demo om det finns att tillgå.

Älskade CMBB och CMAK. Det ShockForce var jag inte lika imponerad av.

Bra nyheter indeed! Hade missat helt.

Det skall släppas ett demo, snart tydligen. Känner mig själv mest, ska vi säga, trygg i CMBB och CMAK men jag har alla modulerna till CM:SF och måste säga att oavsett var jag trivs bäst så är CM:SF ett mer realistiskt spel och med alla patchar så är det nog, objektivt sett, bättre.

Rekomenderar att du provar det senaste CM:SF demot om du inte har gjort det. Spelet är helt solit nu och demot innehåller scenarion från alla modulerna som låter dig leka med en hel hög godsaker från US Marines, British Army och Bundeswehr.

Men det blir bara för timmarna innan CM:Beyond Normandy är ute

/T

1
Skriv svar