Ny öppnad Rust Server

Medlem
Ny öppnad Rust Server

Tjena, jag och några polare har öppnat en Rust server då vi tröttnade på admin abuse.

Servern är just nu 50 spelare max
PvP och Sleepers on
Airdrop vid 20 spelare eller när vi känner att det skulle vara skojj med en Airdrop Event
Senast wipe 09/01

Så kom och joina oss på:

[EU] Scandinavian Vikings 09/01 |PvP|Sleep On|Airdrop at 20|

net.connect 176.9.76.199:28125

Inaktiv

Hur vet jag att ni inte kommer abusa mig? Och sär skrivning på rubriken

OnT: Är rust ett bra spel jämfört med andra i sin kategori?

Medlem

Tyvärr så kan vi ju inte bevisa att vi inte abusar allt vi kan göra är att ge er vårt ord på att vi inte gör det.

Rust är sjukt kul, ett av de bästa survival spelet jag spelat har redan lagt ner över 200 timmar på det (nerd).
Dom brukar säga att det är en blandning mellan Minecraft, Stalker och Dayz.

Inaktiv
Skrivet av Elegance:

Tyvärr så kan vi ju inte bevisa att vi inte abusar allt vi kan göra är att ge er vårt ord på att vi inte gör det.

Rust är sjukt kul, ett av de bästa survival spelet jag spelat har redan lagt ner över 200 timmar på det (nerd).
Dom brukar säga att det är en blandning mellan Minecraft, Stalker och Dayz.

Stalker(alla) är ett av mina favoritspel och minecraft har jag spenderat rätt så många timmar i om jag får säga det själv. DayZ har jag inte spelat mycket alls men är sugen på SA. Det kanske blir att skaffa Rust inom en snar framtid. I så fall så kikar jag in på eran server.

Medlem

Det tycker jag du ska göra

Medlem

Tänkte bara tacka alla som kom in, var 11 personer online igår hörde jag av mina andra admins

Medlem

Tänkte nog titta förbi, Endast köpt det än sålänge, men ingen brådis hoppa på en alfa liksom, men kanske dags prova det

Medlem

Tycker jag du ska det kommer ju bli väldigt annorlunda när det har släppts men kul att se hur det ändras och sen så är det väldigt bra för att vara alfa.

Medlem

Server fick sig en wipe igår då nya patchen

Medlem

Servern har nu gjort ett namn byte till

[EU] Scandinavian Vikings 09/01 |PvP|Sleep On|Airdrop at 20|

Medlem

Köpte precis spelet, tänkte premiär spela på eran server.
Please be gentle

Medlem

Köpte precis spelet, såg att ni hade servern. Fast kom inte in, verkade vara fel version eller ni kanske har börjat med modds?

1
Skriv svar