Medlem
Nya mmo's

Gud vad jag letar efter ett nytt mmo att spela jag spelar iofs EvE men jag måste ha något at variera mig med..

Brukade spela everquest som bara den men det vart så tråkigt efter några år..

O nu söker jag ett nytt mmo men vet inte vilket..Det ska inte vara PvP för det räcker med stress o svettiga händer när jag spelar eve..

lite relax mmo vore bra stå o grinda springa lite dungeons..Och inte WoW..

någon som känner till något mmo som inte e så stressigt

Medlem

Jag tycker Lord of the Rings Online är ganska så lugnt. Skön musik, vackra miljöer och baserat på en värld skriven av J.R.R. Tolkien. Garanterat värt ett besök.


signatur

If you give a man a fish, he will have food for a day. But if you teach him how to fish, he will have fish for the rest of his life.

Medlem
Skrivet av Blacksmith:

Jag tycker Lord of the Rings Online är ganska så lugnt. Skön musik, vackra miljöer och baserat på en värld skriven av J.R.R. Tolkien. Garanterat värt ett besök.

Ok ska titta in i det tack..

Medlem

Har själv testat lite av Dragons Prophet, vet inte hur det är i längden (endast lvl 20, max lvl 80) och det verkar någorlunda bra. Iaf ett av de bättre f2p mmo jag spelat.
Dock är områderna än så länge väääldigt öde, så förhoppningsvis finns det iaf en större mängd spelare när man kommer upp sig i lvl :/

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Har du testat Ragnarok Online 2?

Det är ett typiskt spel som jag hoppar in i när jag bara är lite små sugen på att spela. Ganska lugnt och avslappnat.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Nu känner du förmodligen till det här redan, men...
Vill du ha ett riktigt chill/casual MMo så köp/testa Guildwars2.
Finn grafik, sköna kontroller, och väldigt lätt.
Mycket grupp aktiviteter, så har du polare/klan så kan ni göra mycket tillsammans.
Kommer dessutom nytt innehåll varje/varannan vecka, så finns alltid något att göra, oavsett om det är att köra lite dungeons, farma bossar/mobs, eller tjäna pengar på Traiding post.
eller bara spela lite "hockey" med polarna.

Värt att testa imo.
Ta även en titt på Ruthless, (Guild/community) ifall du bestämmer dig för att köpa GW.
ganska stor skara med svenska spelare, alla väldigt trevliga och hjälpsamma. Lirade själv med dem i 6månader ungefär, bästa guilden jag varit i.
Så har du lite folk att lira med.


signatur

Rwa?

Medlem

tack för tipsen jag tittar geneom spelen...gw2 ser trevligt ut...värt o titta mera på...så länge det e relaxat så e det nog bra

Medlem

Kan rekommendera Final Fantasy XIV
Riktigt mysigt spel med mycket content

Medlem

Tera Online är skoj, fast det är inget spel man spelar flera år på.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av Fingernumb:

Kan rekommendera Final Fantasy XIV
Riktigt mysigt spel med mycket content

är det det som heter reborn eller?

Medlem
Skrivet av Bamia:
Skrivet av Fingernumb:

Kan rekommendera Final Fantasy XIV
Riktigt mysigt spel med mycket content

är det det som heter reborn eller?

Japp det nya heter A Realm Reborn, har inte kört det dock.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av rmpyro:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av Fingernumb:

Kan rekommendera Final Fantasy XIV
Riktigt mysigt spel med mycket content

är det det som heter reborn eller?

Japp det nya heter A Realm Reborn, har inte kört det dock.

ok ska ta o titta på det har inte varit ett fan av final fantasy men man kan bli förvånad

Medlem
Skrivet av rmpyro:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av Fingernumb:

Kan rekommendera Final Fantasy XIV
Riktigt mysigt spel med mycket content

är det det som heter reborn eller?

Japp det nya heter A Realm Reborn, har inte kört det dock.

Satt i betan för originalet och även reborn. Riktigt roligt faktiskt. Och helt värt att testa

1
Skriv svar