Path Of Exile - För er som gillar spel i stil med Diablo - TitanQuest

Medlem
Medlem

När blirdet open beta ?
Hört nåt ?
Jag reggade mig på closed för 1 månad sedan men verkar vara svårt o att få en nyckel :S
hittar ingen info på sidan om när open beta ska startas.

Medlem
Skrivet av schmuttah:

När blirdet open beta ?
Hört nåt ?
Jag reggade mig på closed för 1 månad sedan men verkar vara svårt o att få en nyckel :S
hittar ingen info på sidan om när open beta ska startas.

Hade du kollat igenom tråden hade du sett att han redan svarat på den frågan.

Medlem
Skrivet av raiiga:
Skrivet av schmuttah:

När blirdet open beta ?
Hört nåt ?
Jag reggade mig på closed för 1 månad sedan men verkar vara svårt o att få en nyckel :S
hittar ingen info på sidan om när open beta ska startas.

Hade du kollat igenom tråden hade du sett att han redan svarat på den frågan.

Han skrev i slutet av februari, men på deras hemsida står ingenting som jag skrev.

Medlem

Chris och de andra ( utvecklarna ) har sagt ett antal gånger att det kommer inom några månader , dock är det inte ovanligt att svaret från dem är "it will be ready soon , And by soon we mean when it´s done it´s done" och alltid med en " " med .

Men jag håller med dem , heller att de tar tid på sig och ser till att det de ger oss , även om det är gratis. är en bra produkt. Så de bryr sig ju väldigt mycket om vad de ger ut. Vilket är väldigt roligt.

Föresten !

En ny del är ute på min sida

Youtube.com/user/swedishtavern

Hoppas de roar ^^

Medlem

Skrev upp mig till betan för ett bra tag sen, men ingen inv än


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det kommer altl ska du se

Ett gäng nya filmer ute ^^ http://www.youtube.com/user/SwedishTavern?feature=mhee

ndr
Medlem

Signade mig precis för betan, hoppas man har tur å får en key

Tack för tipset!

ndr
Medlem

Förresten, ingen som sitter på en key å vill dela med sig?

Medlem

Här har ni film på det End-Game som finns just nu

Maelström Of Chaos

http://www.youtube.com/user/SwedishTavern?feature=mhee

Hoppas de roar ^^

Kolla runt på deras forum nu , 0.9.7 kom nyligen. Och det dyker upp många nycklar igen iom att de dragit upp antalet spelare i betan igen.

Medlem

Reggade mig redan 2010 och har ännu inte fått nån beta-key Hade skitkul under public beta testet iaf, hoppas fan man får en key snart Ingen som har en att dela med sig av?

Medlem

Mycket trevligt spel, tyvärr så är jag den enda av mina kompisar som fått beta invite. Säkert riktigt kul i coop. Så det blir spela när man tröttnat på D3.

Medlem
Skrivet av Hannu:

Mycket trevligt spel, tyvärr så är jag den enda av mina kompisar som fått beta invite. Säkert riktigt kul i coop. Så det blir spela när man tröttnat på D3.

Gief din key?

Medlem

Från och med ikväll/inatt så öppnar de "storen". Köper man någon ingame-item för minst 10$ så får man access till Betan.

Jag kan ärligt säga att jag är helt såld efter helgens stress-test. Det blir upp tidigt imorgon och lira lite

Medlem

Mjo jag gav dem 30 dollar, lirade 2 timmar före jobbet... denna arbetsdag kan inte ta slut fort nog! >.<

Medlem

Heh. Jag tänkte betala för att få access nu til den stängda BETAn, tänkte att jag kunde kosta på det lite dels för att stödja dom och dels för att jag gillar extra ingame-lull-lull. Sedan såg jag.... Diamond Pack..... $1000.... WTF?!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det är ju om man verkligen vill bidra, och få vara med och bestämma hur vapen och dylikt ska se ut


signatur
Medlem

Öppen beta/stresstest i helgen så bara hoppa in och spela.

Medlem

Estetiskt ser det här mer ut som ett modernt Diablo2 än vad Diablo 3 gör.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

12
Skriv svar