Quake live klan sökes! :D

Medlem
Quake live klan sökes! :D

Tjo!
Jag har spelat quake live ett tag nu och har spelat i klanen "-PRO" ungefär sen slutet av förra sommarn, dock har klanledarn inte vart online på ungefär 1 månad och klanen splittrades.
Ville gärna gå med i nån ny klan som förhoppningsvis är svensk.
Så jag undrar om det finns någon svensk quake live klan man kan gå med i
jag spelar för det mesta CA och är i tier 3, men närmar mig tier 4

Vad har förresten hänt med "quake" sektionen av fz forumet?

Medlem

Om det är ok så hoppar jag in med,
Söker, var på gång med några men dom ser ut att ha tappat intresset.

liknande preferenser, vet inte vilken tier men min skillrating är runt 75-80 på CA.
Har inte lirat klan i QL tidigare, eller något annat quake spel för den delen, men däremot lite i cs, bf42 och på top nivå i bf2.

QL är ett spel som man inte kan få nog av och jag vill ha mer utav det, jag kör fortfarande med en mindre bf2 klan, mest för klan spelet, men spelet är inte roligt längre och det enda motståndet är massa ryska klaner och pingen är alltd ett problem.
Jag vill köra på en ganska seriös nivå, kräver lite mognad så folk över 18 helst. kan köra på dom flesta kvällar, föredrar fasta tider att köra på.

Medlem
Skrivet av TruB:

Om det är ok så hoppar jag in med,
Söker, var på gång med några men dom ser ut att ha tappat intresset.

liknande preferenser, vet inte vilken tier men min skillrating är runt 75-80 på CA.
Har inte lirat klan i QL tidigare, eller något annat quake spel för den delen, men däremot lite i cs, bf42 och på top nivå i bf2.

QL är ett spel som man inte kan få nog av och jag vill ha mer utav det, jag kör fortfarande med en mindre bf2 klan, mest för klan spelet, men spelet är inte roligt längre och det enda motståndet är massa ryska klaner och pingen är alltd ett problem.
Jag vill köra på en ganska seriös nivå, kräver lite mognad så folk över 18 helst. kan köra på dom flesta kvällar, föredrar fasta tider att köra på.

Fint, då är vi två som söker.
Dock är jag inte över 18 år, men heller inte långt under ^^ men jag är och spelar seriöst iaf

Medlem

CA :/

TDM hade varit nice, längesen man gibbade nu.

Inaktiv
Skrivet av TruB:

Jag vill köra på en ganska seriös nivå, kräver lite mognad så folk över 18 helst. kan köra på dom flesta kvällar, föredrar fasta tider att köra på.

Lägg ner CA och börja spela TDM istället i så fall. Finns ingen seriös nivå i CA tyvärr utan fungerar mest som ett avslappnande alternativ där man kan lyssna på musik och bara nöta aim i brist på annat.

För övrigt så är det ganska meningslöst att räkna skill rating och tiers i quake live. Eller quake överhuvudtaget.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem
Skrivet av amphix:
Skrivet av TruB:

Jag vill köra på en ganska seriös nivå, kräver lite mognad så folk över 18 helst. kan köra på dom flesta kvällar, föredrar fasta tider att köra på.

Lägg ner CA och börja spela TDM istället i så fall. Finns ingen seriös nivå i CA tyvärr utan fungerar mest som ett avslappnande alternativ där man kan lyssna på musik och bara nöta aim i brist på annat.

För övrigt så är det ganska meningslöst att räkna skill rating och tiers i quake live. Eller quake överhuvudtaget.

Kanske skulle nämna det att jag kör vilket mode som helst, inkluderat CA. jag är mer intresserad av att spela med spelare med samma mål. CA är bara något jag gillar att köra just för att det tillåter en del galna rocketjumps. Jag skulle föredra den skada man gör på sig sig själv i duel eller tdm tex var mindre för att få ett snabbare spel.

Medlem

Visst hade det vart kul att lira TDM, men problemet är bristen på spelare, så det har bara blivit så att man spelar CA för det mesta :/
Om nån har en TDM klan så säg bara till, jag joinar gärna

Medlem

Brist på TDM spelare? eller va?

Medlem
Skrivet av DraxXus:

Brist på TDM spelare? eller va?

Jo, jag hittar bara 2 TDM servrar med spelare medan jag hittar säkert uppemot 20 CA servrar med spelare :/

Medlem

Jag letar också efter Quake klan för TDM.

Medlem

Nu är ni 3 st som söker i denna tråd. Varför inte slå era påsar ihop och bilda eget?

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Nu är ni 3 st som söker i denna tråd. Varför inte slå era påsar ihop och bilda eget?

Ingen dum ide.
Jag kan ordna med ventrilo server

eller vad säger ni?

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av AndyZedd:

Nu är ni 3 st som söker i denna tråd. Varför inte slå era påsar ihop och bilda eget?

Ingen dum ide.
Jag kan ordna med ventrilo server

eller vad säger ni?

Tänkte faktist på det, men är någon av er premium så man kan starta?

Medlem

Jag har ett pro account, mitt quake live id är xXeff11. Jag kan skapa en om ni har något namn förslag

Medlem

Avvakta lite med det, kan vi snacka någon kväll kanske? antar att ni båda har headset?

Medlem

Jomenvisst, vad heter ni på quake?

Medlem
1
Skriv svar