MaXMC skrev:
Blev också lite less på att höra Claudia Black överallt, hon hade minst 4 roller. De andra karaktärerna störde jag mig inte på att de upprepades då de inte har lika tydlig karaktär på sin röst...
Claudia Black börjar bli lite som den kvinnliga Nolan North...
Mmmm Claudia's röst is riktigt shäkshyy

var nog lika paranoid som du och tyckte jag hörde hennes röst från flera npc'er också, trots att hon bara gör rösten till Mel i Subway town. Man hör visserligen hennes röst i radiosystemet när hon säger att det finns kvar positioner i racen.
Hon gör dock rösten till riktigt många stora spel. Dragon Age, Mass Effect 2, Uncharted 2 & 3, Gears of War 3 etc etc så har man spelat dem så kanske det etsas fast rätt lätt.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Kör på andra omgången, nu på Nightmare, och det är ju klart skillnad tycker jag, när man mött authority.
Har blivit instant gibbad av authority flera gånger (dött 4 ggr so far) men eftersom ID har scriptat varenda fiende i spelet och alla kommer upp vid samma ställe så är det inte lika upphetsande som första gången.
Slutade nyss innan jag ska ta över Authority bron och har spelat i drygt 9 och en halv timme. Gör också allt annat skräp vid sidan av (achievement hunting)
också men utan någon dynamik så blir det inte SÅ svårt. "Hoppades" på att det skulle vara fler mutanter i Dead City men det var lika många. De tål lite mer (eller så fick jag in dåliga träffar) och de gröna spottarna tog fler "Fat Mammas" än i normal.
ID har inte lyckats tillfredställa mig med Rage iaf. Att de sedan kommer göra några små DLC'er som de tar 100kr styck för är riktigt uselt. Kan iaf hoppas de kommer vara större än "Wasteland Sewer Missions" dlc'n.