Rea Duke Nukem Forever 199:- (digital download)

Medlem

Ger dem bort Dragon Age 2 gratis;)?
http://downloads.game.se/product/lp25143/dragon-age-2/


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Inaktiv

http://downloads.game.se/

kan också intyga att nyckeln fungerar med Steam

Medlem

Blev inte så mycket spelande igår, alltso det som jag störde mig mest på var animationer på människokaraktärer, stelt o uttryckslösa, fick lite Postal 2 vibbar över det hela, men gameplay mässigt så finner jag det helt ok, tänk er Doom3 / Painkiller + mera interaktivitet med miljön,,, Mesa like!


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Har klart spelet idag och tyckte att det var ett underhållande spel. Den visst vad den vad och siktade på den. Jon St John var bra som Duke Nukem som han har alltid varit. Jag tycker att ni ska ge den ett försök.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

200:- spänn var duke helt klart värd, oavsett kvalitén på spelet. Men det känns verkligen rätt så ihopkastat av det jag spelat.
kändes mer som ett första utkast än något annat, men hade det itne varit för att det är just duke hade jag nog avinstallerat direkt och gått vidare.

men efter 14 år så går det helt enkelt inte att leva upp till alla förväntningar som byggts upp under en så lång tid. negativa reviews är ett faktum, bra spel eller dåligt, men nu råkade det vara så att det är ju faktiskt ett väldigt mediokert spel.

Medlem

Här spelat nu ett tag och i början tyckte jag det kändes lamt, men det har blivit lite bättre. Det känns verkligen att spelet är ihophafsat på kort tid för att få ut det snabbt, vilket är delvis förståeligt. Dock stör jag mig inte på stela animationer eller dålig grafik som andra gör. Jag försöker leva mig in i det hela på ett annat sätt. Det jag stör mig på är att man inte kan dricka whiskey utan bara öl, inte röka och vifta med pengar framför brudar. Iallafall tycker jag, än så länge, att spelet är lika underhållande som alla andra medelmåttiga linjära äventyr i första person. Ingen nackdel där inte, bara avsaknad av något riktigt speciellt, vilket jag hoppades på att det skulle finnas.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Avstängd

Ja, jag undrar. Spelet: Duke Nukem Forever har utvecklats i flera år. Varför heter spelet; Duke Nukem Forever? Spelet har utvecklats i flera år och jag undrar varför man inte då kan ändra titeln också efter all den här långa tiden då spelet utvecklats. Jag tror att det var något Half-Life spel, som var under utveckling någon gång och någon gång ändrades titeln på spelet innan spelet släpptes, tror att när det var under utveckling var titeln; Half-Life 2: Aftermath, men sen kom namnet: Half-Life 2: Episode One. Varför heter spelet Duke Nukem Forever? Varför har titeln på spelet Duke Nukem Forever aldrig ändrats?

Varför har jag aldrig sett någon förkorta titeln på spelet, vad jag vet? Tror jag.


signatur

Neuropsyk i Bollnäs AB

Medlem
Skrivet av Fektit:

Ja, jag undrar. Spelet: Duke Nukem Forever har utvecklats i flera år. Varför heter spelet; Duke Nukem Forever? Spelet har utvecklats i flera år och jag undrar varför man inte då kan ändra titeln också efter all den här långa tiden då spelet utvecklats. Jag tror att det var något Half-Life spel, som var under utveckling någon gång och någon gång ändrades titeln på spelet innan spelet släpptes, tror att när det var under utveckling var titeln; Half-Life 2: Aftermath, men sen kom namnet: Half-Life 2: Episode One. Varför heter spelet Duke Nukem Forever? Varför har titeln på spelet Duke Nukem Forever aldrig ändrats?

Varför har jag aldrig sett någon förkorta titeln på spelet, vad jag vet? Tror jag.

Har du aldrig sett DNF, och varför varför varför bryr dig om att de inte har ändra titeln? Varför skulle de? :S


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

12
Skriv svar