Revolver i Dead Island

Medlem
Revolver i Dead Island

Tjena!

Gjorde precis klart ett uppdrag i Dead Island där rewarden var en revolver från Omar Torres. Men det blev något fel och jag fick aldrig revolvern.

Hur gör jag nu för att få en revolver? Kommer jag kunna hitta en senare?

Medlem

antagligen så kommer du inte hitta den igen om du inte spelar online och någon tradar dig en, dock är revolvern extremt onödig i första akten då du inte kommer hitta ammunition till den alls


signatur

Suup homie

Medlem

Revolvern är ändå bara effektiv emot människor vilket kommer ha pistoler dom själva.

Medlem
Skrivet av weizenbier:

antagligen så kommer du inte hitta den igen om du inte spelar online och någon tradar dig en, dock är revolvern extremt onödig i första akten då du inte kommer hitta ammunition till den alls

hittat 30 skott till den faktiskt än så länge. i första akten.

Fick pistolen och...ett skott haha snacka om onödig :)... hade du inte inentoryt fullt så den hamnade på marken?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Fyazquo:
Skrivet av weizenbier:

antagligen så kommer du inte hitta den igen om du inte spelar online och någon tradar dig en, dock är revolvern extremt onödig i första akten då du inte kommer hitta ammunition till den alls

hittat 30 skott till den faktiskt än så länge. i första akten.

woot, vart då?


signatur

Suup homie

Men snälla varför tar det 3 skott i huvudet på en människa för att de ska dö....suck


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Men snälla varför tar det 3 skott i huvudet på en människa för att de ska dö....suck

Skumt, när jag skjuter en människa i huvet så brukar de dö insta. Säker på att du träffade?

Beror kanske på vilken lvl pickan är (tycker det är löjligt då alla likadana borde ge lika mycket skada).. jo men jag har ju negertjejen ochså som skulle va bra på vapen :p'


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av weizenbier:
Skrivet av Fyazquo:
Skrivet av weizenbier:

antagligen så kommer du inte hitta den igen om du inte spelar online och någon tradar dig en, dock är revolvern extremt onödig i första akten då du inte kommer hitta ammunition till den alls

hittat 30 skott till den faktiskt än så länge. i första akten.

woot, vart då?

Sluta ACT 1 med 50 skott till och me. 3 revolvar.

du får la leta gick till baka till ett område jag redan undersökt tidigare i storyn när det inta fanns något där, och då fanns det en massa zombies och en person som öppna upp ett område och där fanns ammo .

Ish
Medlem

Revolvern är typ det sämsta skjutvapnet. Sörj icke.. Och de droppar ibland under spelets gång, och säljs i butiker ibland. Källa: spelkoden...


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

1
Skriv svar