Medlem
Rift!

Hej alla glada, vill bara börja med att önska de som läser det här en god fortsättning! Nu är fallet så att som en del av er säkert vet så hölls det en giveaway utav vip beta keys till MMORPG spelet Rift.

Anledningen till att jag skriver här är för att jag verkligen börjar få slut på alternativ. Har letat i flera timmar på olika sajter efter en Vip beta nyckel. Eftersom jag blev fast i spelet när jag spelade beta event 3.

Det jag undrar är om det möjligtvis finns någon vänlig själ som har provat på spelet och inte funnit det till dess smak eller bara har en Vip beta nyckel liggandes. Som de skulle kunna tänka sig låta mig få använda? Då jag verkligen vill spela det här spelet!

Jag tackar för er tid som har läst igenom detta och förstår om ni inte vill ge bort en nyckel. Spelet är trots allt sjuk roligt!

Medlem

Jag vet att Fileplanet delar ut VIP nycklar till subscribers, så om du verkligen vill ha en key så kan du fixa ett medlemskap för ca 60kr.

Men lita inte på mig, men dem har delat ut VIP nycklar innan 2a och 3e eventet vad jag vet i alla fall. Så om dem följer samma mönster så bör dem släppa nya nycklar typ torsdag/fredag (BARA EN GISSNING!)

Medlem

Redan kollat där, dessvärre är det slut. Dock så tackar jag för att du tar din tid och svarar, det uppskattas verkligen!

Medlem

Vet att om man pre-ordrar på trions hemsida Digital Standard Edition så får du vara med på dom återstående betorna.men jag vet inte om du kan avboka spelet då om du skulle ångra dig.såg att webhallen hade något liknande erbjudande med fast ingen aning om det var vip key eller ej.

Medlem

Har inte varit aktiv på deras forum på ett tag, men innan har de haft mindre giveaways av VIPnycklar där, oftast efter 17:00 för oss. Om inte annat är det vanligt att andra forumiter länkar till nya give aways och tävlingar för nycklar.
http://forums.riftgame.com/forumdisplay.php?3-General-Discuss...

Medlem
Skrivet av Stttolpskott:

En möjlighet är att man betalar 49 kr för att få tillgång till preorderkoden där en VIP beta key är inkluderad, gäller för alla beta events. Det ingår också en rabattkod på samma summa som gäller för download av spelet på cdon.

Alltså vill man köpa det som digital download på cdon så fungerar ovan utmärkt.

Läs mer här: Rift - BETA

Quotear mig själv från den stora rifttråden

Medlem

här är 25st vip XZMT-GGGR-2MYN-YWLW-KXKY

Medlem

oj gammal tråd.

1
Skriv svar