Medlem
R.I.P Flatout 2

Kan börja med att säga att för mig så finns det INGET bilspel därute som underhåller mig lika mycket som detta spel. Det har många år på nacken. Men så otroligt många roliga timmar man spelat mp i detta och (nästan) aldrig tröttnat, men nu verkar det vara döden döden...

Så som jag förstått det så har Gamespy stängt ner sitt "samarbete" med detta otroligt grymma lir. Varför liksom? Fanns säkert en 50 pers som alltid var online.

Jag blev djupt besviken nu imorse när jag satte mig i soffan med en kopp kaffe och startade fo2. -"Nu är det över" tänkte jag. När jag möttes av meddelandet.

Förvånad är jag inte, spelet släpptes redan -06.

Men för mig är detta en sorgens dag. Mitt älsklingspel har dött.

Men jag kanske är helt ute och cyklar? Säg att jag är.. Snälla

R.I.P


signatur

"No country for old Gamers"

Medlem

är väl bara att köra över "lan" på tunngle

Medlem

Flatout Ultimate Carnage då? Är ju i stort sätt en förbättrad version av 2an men där fokuset ligger på online och inte LAN som med 2an.

Medlem

Läste lite om det nu, men har inte orkat testa. Fanns nån bugg att man ej kunde kicka folk som hackar. Men men, ja det får väl bli genom det då. Yaay it's alive tackar

UC äre inte samma känsla i tycker jag i alla fall.


signatur

"No country for old Gamers"

Medlem

Finns det inte customservrar? Gamespy (eller vilka det var) lade ner MP support för AVP2 för ganska så många år sedan, men då lade fans upp sina egna och med lite pill så är det som det aldrig lades ner. Spelar det själv ibland


signatur

Videomupp

Medlem

Synd. Men som WildThing säger dyker det ofta upp custom-servrar.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar