Sim City Release stabilare än US ...

Medlem
Sim City Release stabilare än US ...

Då kan man undra sig om de säger att EU skulle fått stabilare då vill jag gärna veta hur US hade det .... Fick nog meddelandet 5-6 gånger att min stad var trasig och jag var antingen tvungen att "Spola tillbaka" eller "Överge" , det var nog en funktion som jag blev ganska irriterad på...
För mig spelade det inte så stor roll om man skulle vara uppkopplad hela tiden, men det där gjorde att man verkligen hoppas så småningom att dom skippar det... Grymt irriterande!

Obe
Medlem

Du ska skatta dig lycklig att du ens får kontakt med servern... har försökt hela morgonen utan reslutat

Medlem

Jag har spelat kanske 4-5 timmar totalt, alltså ingame.
Spelar på West Europe 2, den verkar fungera ganska bra

Medlem

Jag kommer ingenvart, servarna är nere hela tiden. Fan vad sur man blir..


signatur

"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."

Medlem

Går bra att ladda ner från origin, men att spela funkar inte över huvud taget. Går inte att ansluta till någon av servrarna. Fastnar på "Autentisering med SimCity-servrar"

Medlem

Verkar gå och spela lite då och då, verkar gått lite smidigare än borta i staterna där ingen kunde spela på typ hela dagen?


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Jag har inte ens fått mitt än. Det skickades i tisdags så var säkert framme på utlämningsstället igår men har fortfarande inte fått någon avi och såklart kan de inte slå på mitt namn. Så jag får gott vänta och hoppas på att imorgon kanske någon upptäcker att jag ska ha en avi också.

Postnissar, vakna!

Medlem

Mer stabilt kanske, men oavsett om man jämför med releasen i USA så är detta helt klart underkänt.

Installerade spelet utan problem mitt på dagen. Har inte spelat än då jag fastnade i ArmA 3. Just nu så är nästan alla servrar fulla, även de som inte är fulla sätter mig i kö med en minimum tid på 20 minuter.

Hade inte förväntat mig något annat heller efter hur det gick med releasen i USA. Men man tycker att de borde lära sig att spel som måste kontakta en server kommer ha extremt mycket trafik första dagarna och att de (EA i detta fall) borde kompensera med ytterligare bandbredd och hårdvara för att klara av trycket.

Medlem

Finns det folk som faktiskt lirar SimCity just nu? Försökt i 2timmar utan någon som helst framgång..

Medlem

Sitter också och provar. EU West 1 är bara full, west 2 är busy men ändå vill den att jag ska vänta. Snart ger man upp.

Medlem

kanske inte så värt då att man lägger ut pengar på det just nu eller :P?

Medlem
Skrivet av zobino:

kanske inte så värt då att man lägger ut pengar på det just nu eller :P?

Att vänta ett par dagar är kanske att föredra.

Tycker själv att det fungerar rätt bra, bara att trycka tills man hamnar i en kö och sen vänta


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem
Skrivet av Mytacism:
Skrivet av zobino:

kanske inte så värt då att man lägger ut pengar på det just nu eller :P?

Att vänta ett par dagar är kanske att föredra.

Tycker själv att det fungerar rätt bra, bara att trycka tills man hamnar i en kö och sen vänta

kan inte hålla mig, blir köp imorn kanske lite bättre då iaf

1
Skriv svar