SimCity 5 - Regioner

Medlem
SimCity 5 - Regioner

Tänkte dra igång en Region som folk kan joina eller be andra att lägga till varandra och samarbeta under FZ's egna Simcity regioner!

Skriv med era Origin-ID

Mitt Origin konto: RobbarN


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

Längtar till på fredag då jag hoppas mitt ex dimper ner i brevlådan.

Origin: joonsson

Medlem

Jag är absolut på!

Ori: Vonyx

Medlem

Hoppar gärna på detta tåget, hur många går det att klämma in i en region?

Origin: Mytacism


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Har för mig att jag set åtminstone 16 st i en region.

Medlem

Kanske inte kan just vid lanseringen men lägg gärna till mig på origin om ni vill ha flera vänner som kommer köra SC, samma nick som här Xnetium

Medlem

Tror inte en enda kommer att lägga till mig men whatever, kommer att spela SimCity mycket iallafall

oddball1015

Medlem
Skrivet av totte1015:

Tror inte en enda kommer att lägga till mig men whatever, kommer att spela SimCity mycket iallafall

oddball1015

går inte att söka på dig


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem
Skrivet av RobbinC:
Skrivet av totte1015:

Tror inte en enda kommer att lägga till mig men whatever, kommer att spela SimCity mycket iallafall

oddball1015

går inte att söka på dig

Vafalls?!
Testa med ett stort O,
Oddball1015

Det är väl via användarnamnet man addar folk?
för det är det som står i högra övre hörnet, ioförsig så har jag nyligen ändrat, men det borde gå!

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av RobbinC:
Skrivet av totte1015:

Tror inte en enda kommer att lägga till mig men whatever, kommer att spela SimCity mycket iallafall

oddball1015

går inte att söka på dig

Vafalls?!
Testa med ett stort O,
Oddball1015

Det är väl via användarnamnet man addar folk?
för det är det som står i högra övre hörnet, ioförsig så har jag nyligen ändrat, men det borde gå!

Funkade inte de heller.. det står att om man ändrat i inställningar att man inte syns med i sökfältet

testa lägg till mig så ska de nog går bra


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

Jag är helt klart på! längtar nå värre efter att få börja spela! Men adda mig på origin.. namnet är Zlaatar

Medlem

Jag är på!

RunawayMike på origin.

Medlem

Woop! Adda Origin ID: Loooke

Medlem

Är lätt på!
Adda OriginID: DyKmAsKeNbOy

Medlem

Jag är på!

Mickemat

Medlem

Är gärna med, fick igår att spelet skickats så jag hoppas på att kunna spela på torsdag!

Origin-ID: LordDaimos

/ LordDaimos

Medlem
Medlem

Följdfrågan här blir ju vilken server som folk kommer att spela på, Västeuropa 1 eller Västeuropa 2. Just nu så verkar det inte gå att ta sig in på ettan, men det går nog till sig på ett tag.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Följdfrågan här blir ju vilken server som folk kommer att spela på, Västeuropa 1 eller Västeuropa 2. Just nu så verkar det inte gå att ta sig in på ettan, men det går nog till sig på ett tag.

/ LordDaimos

Jag och Zlaatar har kommit överens om West Europe 2, som fungerade "först" så att säga, så om ni alla känner för det, så ta tvåan, och lägg till mig eller Zlaatar, och hoppa in i regionen vi har skapat.
Vi har börjat smått med var sin stad, och jaa... Det går bra!

Medlem

2an här med..

Medlem

Jag är också gärna med... när spelet väl fungerar....

OrginID: Maltavius

Fått igång spelet..
VästEuropa2

Nu ska jag bara lista ut hur jag får spelet på Engelska istället för Svenska...

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Jag är också gärna med... när spelet väl fungerar....

OrginID: Maltavius

Fått igång spelet..
VästEuropa2

Nu ska jag bara lista ut hur jag får spelet på Engelska istället för Svenska...

skriv sen om du kommer på. värsta jag vet att ha det på svenska

Medlem

Ja svenska suger men vad jag läste lite snabbt i morse på diverse forum så laddar Origin bara ner språkfilerna för det aktuella språket så det finns inget enkelt sätt att byta på.

Jag kör också på Västeuropa 2, har inte kunnat starta någon stad ännu dock så jag ska kolla på det ikväll

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Ja svenska suger men vad jag läste lite snabbt i morse på diverse forum så laddar Origin bara ner språkfilerna för det aktuella språket så det finns inget enkelt sätt att byta på.

Jag kör också på Västeuropa 2, har inte kunnat starta någon stad ännu dock så jag ska kolla på det ikväll

/ LordDaimos

"I managed to change the language by changing Origin language to the language I prefer, uninstall Simcity, reinstall it and select the proper language from the dropdown list. I am not sure if it downloaded the whole 12 GB because my connection is very fast, but it did download a good few GB or so."

läste jag på ea forum

Medlem

Japp, ominstallation fixar biffen...

Jag har startat en region på Western Europe 2 (Västeropa 2) som heter FZ.se

Det är bara att hoppa in.

Medlem

Vad heter regionen då?
Är den full ännu?

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Vad heter regionen då?
Är den full ännu?

tror jag inte. det går typ inte att spela...

Medlem

Adda gärna mig. Bergsby. Sedan skall ju alla vara länkade enligt texten när man väljer server.

Medlem

Drog ni igång en privat region eller?

Medlem

nån som lyckats spela hittills?
adda gärna mig också: Mrmanman

123
Skriv svar