SimCity - Byta språk ingame

Medlem
SimCity - Byta språk ingame

Är det någon som vet hur man gör detta? Smaragddalen känns inte så hett om jag får säga det själv..

Medlem

Grymt sexigt namn om jag får säga det själv , mitt Stockholm stadshus skulle sitta perfekt där !

Medlem

Testat att ställa origin till engelska?

Edit: google säger; ändra språk i Origin och installera om spelet.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Testat att ställa origin till engelska?

Edit: google säger; ändra språk i Origin och installera om spelet.

Hittade inte själv med en enkel googling, men det är ju bra att du gjorde det Vitvattensviken får en sista chans, nu är det har blivit så civiliserat med en kö på 20 minuter så kan man ju inte bara gå ur den sådär..

Medlem

Äh, starta om launchern tills du får en plats. Otroligt underhållande och beroendeframkallande spel!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

jo, har lyckats göra tutorialen, men sen när man ska skapa ett spel så tar det stopp när man ska claima en del i landskapet.. :/

Medlem

Jag är också nyfiken på hur man byter språk, har Origin på engelska men SimCity fortsätter vara på svenska och allt låter så löjligt. Inte för att det spelar så stor roll eftersom jag inte kan skapa ett spel ändå.

Medlem
Skrivet av purjo:

Jag är också nyfiken på hur man byter språk, har Origin på engelska men SimCity fortsätter vara på svenska och allt låter så löjligt. Inte för att det spelar så stor roll eftersom jag inte kan skapa ett spel ändå.

Du måste installera om spelet också.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jepp, så är det.. tragiskt men sant, sen är det bara ca 2gb man installerar även om det står att det ska va ca 12.. hade hellre tagit 12 om det hade betytt stabilare servrar..

1
Skriv svar