Skicka gear mellan sina gubbar?!

Medlem
Skicka gear mellan sina gubbar?!

Kan man skicka gear mellan sina gubbar? Om det droppar en armor, när jag spelar sorcerer, som jag gärna skulle ha på min necro, finns det då en möjlighet för mig att få armoren över till min necro?

Medlem

du kan joina ett game med sorcen, droppa armorn på marken, sen lämna och joina samma game med necron för att plocka upp den igen.. men det gäller att ingen annan kommer före o snor den

Inaktiv

Vanligaste (och säkraste) är ju att man ber någon man känner att skapa ett lösenordsskyddat spel så att ingen annan kan sno sakerna av dig, sedan är det ju bara att man hoppar in och ut så mkt man bara kan och fixar iordning på gubbarna.

Medlem

...men inte för snabbt för då bannar blizzard dig i 10 min- 1 timma för de tror du är en bot.

Medlem
Medlem

När du skapar ett game så är ditt game markerat som unsaved. Efter ungefär 5 minuter så kommer ditt game att markeras som saved. När detta händer så tar det mycket längre tid innan instansen stängs ned. Om den är unsaved försvinner den direkt om ingen finns kvar på den. Saved är uppe i 2 minuter efter att det inte finns någon på den.

Medlem

atma är ett smidigt alternativ om man inte håller till på battle.net.


signatur
Inaktiv

lol vet inte hur många gånger man droppat grejer i ett game och sen snabbt försöka hoppa in igen med ny gubbe.

ibland lyckas det och ibland var spelet fullt eller någon som var där och plockade upp grejerna

1
Skriv svar