Medlem

Håller på med BC V..Satan vad tråkigt..Men, men, skall man ha command ship så måste man..Sen Cruiser Lvl V..Fast jag skall sticka emellan med Gunnery V så jag kan ratta i en Typhoon sen.

Medlem

Jag har Gunnery V samt Small, Medium och Large Hybrid på level 5... Har tagit ett tag, phew Men klart värt det. Väntar dock med att dra ut en T2-utrustad mega ett tag, kanske blir en hyperion istället, den äger så j*vla hårt.

För övrigt blir det spännande med "rigs" i nya patchen. Warp to 0 funkar utmärkt och alla skepp har mer hp. (Dubbla?)

Medlem

Testar trial.:up:


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Testar trial.:up:

Välkommen. Joina sweden och sverige i chattarna så kan du få hjälp av andra svenskar. Det kan vara lite svårt i början med allt men orkar du ta dig igenom guiden på www.eve-online.com och guiden i början så kommer du ha många trevliga eve timmar framför dig. TÄnk på att eve är motsatsen till wow, ju längre du spelar desto mer kan du göra...


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Fan ska man joina chatrummen också? =/
Har tillräckligt med alla corp och alliance rummen

Testpilot

Jag förväntar mig inget direkt svar men kan ju alltid fråga lite.
Jag är en gammal veteran från då EVE började men som nu har inte spelat aktivt på 2 år drygt och det senaste året har jag 0 koll på vad som hänt.
Vore kul o veta lite vad som hänt rent skepps-mässigt och lite politiskt också , Då jag lade ner spelandet var Recon ships & interdictors nya leksaker.
Det jag förstått är att nyligen kom en patch som ökade skeppens tålighet en hel del?
Jag körde en stenhårt lasertweakad Amarr som numera kan köra alla skepp upp till Battleship storlek med höga skills.

Inaktiv

Harakiri: Den patchen lägger de in skarpt den 28:e nov. Har förstått att folk är rätt upphetsade över de nya battlecruisers som kommer. Jag är rätt ny spelat en knapp månad så för mig är allt nytt, även jag satsar på laser och amarr...


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

sant..
Fan jag vill ha en rokh nu :(((
Den kommer äga så hårt...
Fleet battles kommer aldrig bli sig lika efter det.

Alla kommer ha en range på 200km då..

Själv vill jag bara ha ett caldari BS med hybrid bonus

Testade precis Rokh (Caldari T3 BS), antar att det inte bara är jag som får känslan att de kommer att nerfa den en vecka efter att dom har släppt expansionen. Tuggar sig igenom lvl4 uppdrag som om det vore lvl1. PVP lär inte heller vara några problem, en dröm att utrusta jfm min Raven som man knappt får på något alls, jäkla CPU.
160 km i range med vanliga T1 425mm, vill inte veta hur långt man kommer med T2 ammo :S. Riktig fin sniper, börjar undra om den kommer att klara av 300 km, dock så är trackingen inget vidare, men som sagt, några tracking computers och sensorboosters på så.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Äh vad är ni för fegisar? Snipers pschh...

Medlem

Har joinat upp med The Movement eftersom en av IRL-kompisarna känner några där sedan tidigare och ikväll var en riktigt bra kväll trots att vi bara var ute i kanske en timme. En Machariel, Dominix, Megathron, Ishkur och en Vexor åkte allihopa inom 30 minuters tidsrymd, dock ingen bra loot.

Medlem

Kör missiler 90% av gångerna printscreen, bara rails när jag kör ferox

Testpilot

OOohh efter över massa månaders paus har jag nu klivit ur grottan och hoppat in i min Vengeance och swishat runt lite i EVE igen , grymt lockande att börja lira igen fast frågan är med VAD?
En sak är klar iallafall , orkar inte dedikera så mycket tid åt spelet nu som jag gjorde förut.
Ska nog fortsätta med COSMOS som jag lekte med sist jag var inne

Medlem
Skrivet av Harakiri:

OOohh efter över massa månaders paus har jag nu klivit ur grottan och hoppat in i min Vengeance och swishat runt lite i EVE igen , grymt lockande att börja lira igen fast frågan är med VAD?
En sak är klar iallafall , orkar inte dedikera så mycket tid åt spelet nu som jag gjorde förut.
Ska nog fortsätta med COSMOS som jag lekte med sist jag var inne

Kom och joina Ore Mongers vetja

0.0 i Smash alliance, PvP och fina rats.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Testpilot

Hmm PVP lockar inte så mycket , inte o harva npc's heller faktiskt , det har man gjort redan , har gjort det mesta mer eller mindre faktiskt och insett att livet i 0.0 tar på tok för mycket tid helt enkelt.
Jag är fortfarande med i min gamla corp och de lever i full rulle ute i Curse om jag skulle få lust o härja

Medlem

Så hade man en ny alt.. Skönt med T2 small projectiles direkt från start

Alltså.. gjorde en ny minmatar.. Med Spaceship command lvl4, min frig lvl3, gunnery lvl5, small projectile turret lvl5... gunnery och small projectile är ju en hel del sparad tid bara dom två.. Sen att man fick spatial awareness lvl4 hjälper ju bara

Medlem

Började spela eve för ett par dagar sedan. I morse kämpar jag på som vanligt och letar rats i olika bälten. Någon hade fått för sig att ge mig en tidig julklapp genom att överge 5x harvester drones i ett obskyrt 0.6-system.

Medlem

precis klar med Medium Blaster Spec III, känns bra Liiite skillnad på skada om man säger så! Hehe

Testpilot

Att träna T2 vapen är nåt man aldrig ångrar , inte nog med att kanonerna ger mer skada , för Amarr piloter som mig så käkar T2 kanonerna mycket mindre cap.

Medlem

Sitter och tuggar igenom learning skills. Enda t2 jag har är abII.
har alla advanced på lvl 3 nu, en level 4, dags för resten

Sen ska jag träna alla roliga skills


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Köpte en rokh i 0.0 space...
Flög i 5 minuter?
Kom till huvudsystemet.. boom Against All Authorities satt på andra sidan med dictor bubble och 8 battleships för att leka med mig lite

Medlem

Är tillbaka i 0.0 rymd nu, känns så bra! Tack LV

Medlem

Råkade ut för ett "nytt" mission - The blockade..Snudd på hopplöst i en BC..Borde nog legat som ett LVL 4 istället..Jaja..får väl hoppa ned till 0.0 istället..

Inaktiv

Skall de inte tweaka vissa uppdrag i hot fix patchen som kommer nu? Jag gjorde The blockad som L2 Q19 uppdrag tror jag eller så var det L3 Q-8, kommer inte riktigt ihåg. Gick över förväntan i min amarr BC, riktigt kul uppdrag men att loota 60 vrak när det inte är loot i alla var pest och pina... Skall dock ha en vrakgimp efter nästa patch


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Ska fan skaffa mig salvage så slipper man vrak utan mods.. Så får man nåt ur vraken iaf

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

Ska fan skaffa mig salvage så slipper man vrak utan mods.. Så får man nåt ur vraken iaf

Orka fan att hämta ett skepp bara för att köra salvage. Man skall (ryktesvis) behöva flera salvage mods för att få nån fräs på det. Tycker de har krånglat till hela ide'n med salvage och rigs. Jag avvaktar.
Och jag skiter i att ens försöka loota, inte värt det..Hinner ju köra ett helt nytt mission istället..

Medlem
Skrivet av Olivaw:
Skrivet av NookiE-afk:

Ska fan skaffa mig salvage så slipper man vrak utan mods.. Så får man nåt ur vraken iaf

Orka fan att hämta ett skepp bara för att köra salvage. Man skall (ryktesvis) behöva flera salvage mods för att få nån fräs på det. Tycker de har krånglat till hela ide'n med salvage och rigs. Jag avvaktar.
Och jag skiter i att ens försöka loota, inte värt det..Hinner ju köra ett helt nytt mission istället..

håller med, det gamla systemet var bättre imo, nu är det bara krångligt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Har nu börjat träna mot en AF och kommer förhoppningsvis ha en Retribution eller en vengeance mot slutet av månaden


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Olivaw:

Råkade ut för ett "nytt" mission - The blockade..Snudd på hopplöst i en BC..Borde nog legat som ett LVL 4 istället..Jaja..får väl hoppa ned till 0.0 istället..

Jävla agent att tjata..Var tvungen att köra det här, fick inget annat..Men med en damage control och några T2 drones så funka ju det med..:D Fick ihop 7 mille ungefär..Ganska lukrativt för ett LVL 3..

Nä, måste ner till 0.0 snart igen..Pr1ntscreen behöver nog poddas...:P

Medlem
Medlem

Äh, de bygger en till bara Den kommer snart.

Skriv svar