Medlem

Dessutom, icke att förglömma: En Widow ser ut som "sex on a stick".

Inaktiv

Black ops e väl väl fina men väldigt riktade special skepp. förändringen komemr väl när den kommer man ska nog inte köpa en blackops idag i hopp om att de kommer att buffas nästa vecka dock.

finns ju lite roliga saker man kan använda dem till dock. har hört en del om folk som kör missions/cosmos/plex etc ute i 00 med såna. Låter lite roligt faktiskt.

Medlem

hehe, jag körde en panther på Sissi här om dagen. Kunde ingen bra fitting så jag lekte lite med tanken. satte på point mwd och cap injector i mid + 2st multispecs. Lyckades perma jamma en Golem utan problem och jamma en mega där efter. DPS var så där. Men det funkade. Hade gärna sett fler low slots. 6st är lite lågt för ett T2 skepp som kostar som fan. ta bort en midslot och sätt den på lowsloten istället


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Är väl också inne på att slänga på gank på min BO, men ska man vara ärlig så kan ju en Ibis permajamma en Golem

Medlem

Operation of Machariel requires the skills Gallente Battleship level 1.

Buhä.

5dagar till mitt dröm skepp ! Velat flyga detta sen jag var en rookie som precis lärt sig skita själv typ. ska bli nice som fasen. Köpt faction saker för all min isk


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Nej nej nej.. Kan skicka en lista med dom skills du ska ha för en machariel
Du gråter efter du sett den dock.. Och Gallente BS IV minst!

Inaktiv

Att det har funnits en dupe exploit i fyra år är ganska komiskt.

Medlem
Skrivet av dosman:

Att det har funnits en dupe exploit i fyra år är ganska komiskt.

mm. och tänkt på alla som tjänat isk på det i fyra år..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Inte direkt en dupe exploit. Utan snarare det faktum att man utan råmaterial kan skapa saker som ferrogel.

Medlem

Det komiska är ju att det blev rapporterat i början.. Men CCP brydde sig inte.

Medlem

In med det nya! Nu håller Mostly Harmless på och kör ut oss ur Fade! Jag som trodde vi skulle få va i fred lite, men icke! Vi i Scorched Earth har inte gett upp, men vi flyttar lite assets till empire...just in case

Medlem
Skrivet av drownman:

In med det nya! Nu håller Mostly Harmless på och kör ut oss ur Fade! Jag som trodde vi skulle få va i fred lite, men icke! Vi i Scorched Earth har inte gett upp, men vi flyttar lite assets till empire...just in case

Mostly Harmless är väl precis vad de heter. Mostly Harmless?

Medlem
Skrivet av ionass:
Skrivet av drownman:

In med det nya! Nu håller Mostly Harmless på och kör ut oss ur Fade! Jag som trodde vi skulle få va i fred lite, men icke! Vi i Scorched Earth har inte gett upp, men vi flyttar lite assets till empire...just in case

Mostly Harmless är väl precis vad de heter. Mostly Harmless?

Ja mostly Harmless


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

datorn pajade för nån vecka sedan.. suttit med eve på en macbook sedan dess.. nya delar ska komma om någon dag!! Blir en liten uppgradering samtidigt då

Medlem

Jahaja.. det fanns en "manage" option på POS så man kunde se hur många dagar man hadde fuel för... känns lite snopet att missa det och se till så att Directors i corpet börja grina över POS fuel spamm mails :D.

Yeye alla är inte perfekta!


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem

One does not simply walk into POS-management.

Medlem

Pandemic Legion piskade oss rejält här om kvällen nere i kbp7 riktigt snyggt jobbat!

Man kanske kommer att få se mer av er här i providence den närmaste tiden

Medlem

Det är kanske inte helt otroligt, nej.

Medlem
Skrivet av Tjarn:

Pandemic Legion piskade oss rejält här om kvällen nere i kbp7 riktigt snyggt jobbat!

Man kanske kommer att få se mer av er här i providence den närmaste tiden

No offence men CVA & Co är bara bra på en sak, bloba. Jag har krigat mot CVA i G5 pipen och uppåt.
7mana gate camp mest Bs vi fick 4carriers + support en gång. Local kom upp på 40nått.. hehe


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Fanster:

No offence men CVA & Co är bara bra på en sak, bloba. Jag har krigat mot CVA i G5 pipen och uppåt.
7mana gate camp mest Bs vi fick 4carriers + support en gång. Local kom upp på 40nått.. hehe

that sounds like us:up:

Vi brukar ha ganska tråkigt i våran constaltion så bara det kommer in en röd så är det genast 40 piloter som börjar jaga

Medlem

Märkte det för inte allt så länge sen. Jag och en av mina corp mates i rapier och jag i curse. Hoppade in i Providence aggressade en drake i bälte 2min senare kom det en satans massa hacs/recons/intys och en satans massa annat skit. Jag dog rapiern klarade sig, och kallade mig noob


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Helsike vad dåligt med dugliga Carrier-gubbar det fanns på marknaden just nu då.

Sålde precis min sista alt och tänkte handla mig en Thanatos/Archon-pilot i 20-30m SP-klassen men allt jag hittar är skit utan ordentliga jumpskills, eller med 4-5m SP i industry- och miningrelaterade skills, eller massa T2 skepp och T2 gunnery.

Ingen här som sitter på något vettigt? Betalar gärna lite/mycket överpris sålänge gubben är bra tränad.

Medlem

36m SP carrier/dread duglig karaktär
Dock caldari så ingen vill ha den.. Och iofs ingen lust o sälja den då det är min main

Medlem

Nä sälja min main gör inte jag heller, även om den råkar ha alldeles för många SP investerade i Minmatar-grejs.

Amarr-träningen är i full gång dock, har tillgång till allt upp till Command ships inom Amarr nu också, bara ett par veckor kvar så är all Small och Medium T2-laser klar också. \o/

Hittade förresten en Carrier-pilot. Ruskigt billigt dessutom, dvs gratis. En kompis gamla gubbe, Thanatos-redo inom 11d, och med upp till ett par månaders träning har den finfina supportskills osv osv. Kan smiska in den i en Moros om bara en månads träning efter det också. Helt perfekt, och utan massa slösade SP. Life's good.

Nere och stör BoB/EXE i Curse för tillfället, fördröjde EXE capital-op med ett par timmar igår och ikväll plockade vi en (tyvärr tom) Freighter för BoB, för att inte tala om Hurleys (f.d) Titan. ^^ finns inget som går upp emot att ha targets 1 jump bort.

Medlem

hmm curse.. vilket system va du o retade dom i då? *matar in systemet i avoid listan*
Måste få ner min carrier till resten av alliansen.. Har slappat på tok för länge..

Medlem

BoB och EXE utgår från H-ADOC, borde inte ni i GBC veta det? ^^

Medlem

följer inte bob slaviskt som de flesta

Medlem

Inte för att det är så intressant kanske, men nu kan jag äntligen köra Retrievers!

Kan ju också nämna att jag bara spelat en månad, så det känns rätt bra :up::D

Medlem

Grattis. Dags att införskaffa ett andra konto och träna en karaktär som fokuserar på att skjuta andra spelare?

Medlem

Funderade faktiskt på det idag. Fast det skulle nog vara lättare ifall jag hade en till skärm.

Skriv svar