Medlem
Skrivet av SpiroTris:
Skrivet av Lash:
Skrivet av SpiroTris:

Haha, dr00l... är/var du med i PL? Trodde bara det var hungarians och ryssar Har PL lämnat helt och hållet nu eller? Ser typ inga röda i fountain längre så det blir dåligt med fighter

Vad gör du i fountain din carebear?

det är sakht som gäller nu

Jo tack jag vet, men vi får ju ingen information i blade så alla sitter och rullar tummarna och roamar upp i cloud ring... jävligt bra... not?

Bara att roama mer till Delve !. Säg det till Proxay !


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Har kört lite suicideganks på freighters och missionrunners de senaste dagarna. Har gått väldigt bra. Bland annat knep vi en Providence med 16 courier contracts, totalt värde runt 15b. Tyvärr droppade bara runt 4b men vi gick med vinst i alla fall.

Övriga fina drops av divers Raven Navy Issues och Golems är;

Hakim's Modified X-Large Shield Booster
Pithum A-Type Medium Shield Booster
Gist C-Type X-Large Shield Booster

Alla värda mellan 900m till 1,2b. Förutom dessa godbitar ett antal Caldari Navy Cruise Launchers, Caldari Navy BCUs, Caldari Navy Invuls, Dread Gurista Invuls, Caldari Navy SBAs mm.

"Isken rullar in som de ska, det går bra nu." - Modifierat Petter-citat.

Medlem

Daamn, vad krävs för o suicida en BS eller Marauder eg.? Borde inte dom ha rätt fet tank

Medlem

Jo, om de fick tanka längre än 7-8 sekunder innan de dog.

Behövs några BS, 1-2 neuts och minst 5 damage mods per BS. Sen beror det ju på security level i systemet också. Ju lägre level desto slöare concord.

Medlem

jaha.. så kom man hem ifrån jobbet. redo får lite pang pang och fick höra goons är döda :/ cp'na klara fan inte av att betala sin räkning ;_; aja. flyttar al mitt shit till empire, höll på spy när jag lyssna på deras victory speah och dom svarade att vi troligen skulle hoppa nc, så fort delve är säkert.

förbannade carebear blob :/


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem

Jag hoppas Goons slår ner sina bopålar någon annanstans i 0.0 och inte i NPC-space. EVE skulle inte vara det samma utan dem.

Som Kartton skrev när Dominion släpptes:

"Just sit back, panic, and watch us miss-click something important and lose all of our space somehow."

... så "Karma is a bitch" och hela den biten, men man undrar ju vad som händer här näst.

Medlem

det finns nog space dom kan ta.

Jag räknar dock ner till när herr molle kommer och startar en ny holder alliance som heter nått i still med band of brothers 2.0 och förklarar för de andra corpsen att dom gör så för att spara pengar

*jag hoppas alltså att dom gör det, ligger 4 dreads och 2b cash i potten XD* nån som vill vara med?;)


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem
Skrivet av van Uber:

men man undrar ju vad som händer här näst.

Ja nu vet vi vad som hände härnäst. Kartton är extremt rik och Goons is no more... Två ganska intressanta veckor i Eve och nu kommer det bli än mer intressant.


signatur

I heard Fountain is nice this time of the year, come visit us. Panda4life

Medlem
Skrivet av Nelzon:
Skrivet av van Uber:

men man undrar ju vad som händer här näst.

Ja nu vet vi vad som hände härnäst. Kartton är extremt rik och Goons is no more... Två ganska intressanta veckor i Eve och nu kommer det bli än mer intressant.

Intressant ?.. Mina närmsta veckor kommer bestå av att skjuta ner en jävla massa posar


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Hehe, det värsta är att det är ju goonsen som går iväg som vinnare här... Visst, en lång tids hårt arbete åt helvete på en veckas tid typ... men tänk hur mkt skoj fighter dom kommer ha nu när dom ska fightas mot allianser som alldeles säkert komma göra massa motstånd

Medlem
Skrivet av Fanster:
Skrivet av Nelzon:
Skrivet av van Uber:

men man undrar ju vad som händer här näst.

Ja nu vet vi vad som hände härnäst. Kartton är extremt rik och Goons is no more... Två ganska intressanta veckor i Eve och nu kommer det bli än mer intressant.

Intressant ?.. Mina närmsta veckor kommer bestå av att skjuta ner en jävla massa posar

Det är man ju dock medveten om att man kommer få göra om man hoppar på tåget med allianser som håller space så från mig får du ingen sympati...


signatur

I heard Fountain is nice this time of the year, come visit us. Panda4life

Medlem

Så vad händer där ute i det blå?:) lungt i denna kanalen.

Själv sitter man med handen innan för byxorna och hoppas A- ska resetta IT och sys-k.


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem

Själv gör man sig fet på isk och väntar på nästa kampanj ska dra igång


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Stationspinning round round round round

Medlem
Skrivet av SpiroTris:

You spinn me right round...
http://www.youtube.com/watch?v=Wt4IMpYiaJ4


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Fick min 3:de officer för en liten stund sen :)..
Men kass loot tyvärr :(. Kanske 500m+ för allt :(. snyft


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

yay carebears \o/ pew pew QQ

Medlem

Känns som att alla problem med servrarna har stoppat upp alla större kampanjer just nu. Inget skoj alls att läsa på bussen längre.


signatur

I heard Fountain is nice this time of the year, come visit us. Panda4life

Medlem

Ååhh! Den nya uppdateringen som kommer i maj kan få mig att börja spela igen.. Om man kan bli härskare över en planet tackar jag inte nej 8)

Medlem

Panda Team har åter igen öppnat rekryteringen till vår huvudcorp Gk Inc. Om du söker blobbfri PvP utan en lista av "allierade" lika lång som E4an och utan CTAn och kampanjer månader i ända är vi Corpen för dig. Självklart finns det lite krav på dig som vill vara med och leka också men mer om det finns att finna här.

Lite mer info om vår corps historia finns här.

Och en länk till killboard är väl mer eller mindre obligatoriskt i en sån här post.

Hoppa in i kanalen gkpowa in game om du är intresserad. (Efter att ha läst vår post på SHC såklart.


signatur

I heard Fountain is nice this time of the year, come visit us. Panda4life

Medlem

Låter ju fan sjukt roligt, så less på alla stor krig nu -_- fick nyss veta A- ska norr också nu, kändes ju lagomt roligt efter ha suttit och skjutit Ihubs och stationer i 2 månader.

/ såg just den där GK lite saken ocskå, verkar ju jävligt nice med inga roles och aktivetets krav :> sommaren närmar sig ju så det låter ju kanoners


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem

Pandorna är fina, spelade lite både med och mot er i Fountain.

Vad jag har hört så har ni stora framgångar med att göra alla IT-carebears ledsna i bältena. ^^

Lycka till Nelzon.

Medlem
Skrivet av dr00l:

Pandorna är fina, spelade lite både med och mot er i Fountain.

Vad jag har hört så har ni stora framgångar med att göra alla IT-carebears ledsna i bältena. ^^

Lycka till Nelzon.

Hur går det för PL nuförtiden? mer döda mindre bullshittande nu efter oshit är borta eller?:> såg han shadoo var tillbaka och skriver rätt ofta på sch igen.

låter ju som ni har det rätt trevligt.

Måste säga jag blev lite paff för jag var säkra på de skulle bli en total emodown och dispand eller nått i den stilen.


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem
Skrivet av Lash:

Hur går det för PL nuförtiden? mer döda mindre bullshittande nu efter oshit är borta eller?:> såg han shadoo var tillbaka och skriver rätt ofta på sch igen.

låter ju som ni har det rätt trevligt.

Måste säga jag blev lite paff för jag var säkra på de skulle bli en total emodown och dispand eller nått i den stilen.

Det går bra, tackar som frågar. Efter viss omstrukturering är det mer aktivitet än på lääänge och det verkar hålla i sig så all is good antar jag. Själv har jag dock pausat i ett par månader och spelar lite WoW med ett gäng kompisar. :$ Skills tränas dock så det står härliga till.

Medlem

http://www.eveonline.com/tyrannis/ <-- då var den nya featuresidan uppe då, eve gate är det som intresserar mig mest i varje fall.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Vi har en gammal GK medlem som jobbar med att utveckla EVE Gate och han verkar vara jävligt stolt över det... Det han visat oss än så länge har en jävla potential.


signatur

I heard Fountain is nice this time of the year, come visit us. Panda4life

Medlem

:hi5: Nelzon, PL och Pandorna rensar upp i Super Capital-skogen på sistonde.

Medlem

Jo jag har sett det... Har själv suttit i newcastle på en 10" netbook de senaste veckorna så har totalt missat allt skoj...


signatur

I heard Fountain is nice this time of the year, come visit us. Panda4life

Medlem

Satan va dött det blivit här på sistone då! Har alla våra evespelare blivit bittra veteraner nu för tiden?


signatur

I heard Fountain is nice this time of the year, come visit us. Panda4life

Medlem
Skrivet av Nelzon:

Satan va dött det blivit här på sistone då! Har alla våra evespelare blivit bittra veteraner nu för tiden?

Ban '10's. Nej vänta, fel bitterforum!

Jaha! Jag flyger för Dead Terrorists, har gjort det sen i februari. Det har varit kul, bra pew. Jag tycker väl inte att flytten till söder var det bästa beslutet eftersom vi hade det jäkligt bra i CR. Jag är bara en grunt, men jag har inte direkt saknat pos wars...

Sen ska jag skaffa en dread till min alt. Det är väl det

Skriv svar