Skriv av dig - Aion

Medlem

Är lite frustrerad över att de inte går att döda präster,.. Iallafall inte som warrior. Inte ens nära på det. Hoppas man får lite fler spells på högre levels så som att knuffa och störa deras heals.

Är nu level 22 och tar inte min kompis som är lvl 18 prälle.. frustration.!

Annars är de ett härligt spel!

Medlem

Du får en ganska ansenlig mängd knockdowns, knockups, knockbacks osv. lite senare. Men är du lvl 22 borde din kompis få smisk.. Har du vettig gear?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Ja, vi båda har grym gear. Och nej, jag ser mig själv som en hyffsad pvp spelare.. från gamla wow. Han är en pvp spelare från AO..så jag vet inte. Han kan bara stå och mass heala sig samtidigt som han smite'ar mig osv osv. Hoppas verkligen de blir bättre och bättre..

edit, har provat duals/svärd samt polearm. Vet inte vad som funkade bäst faktiskt

Medlem

Okej, har själv ingen erfarenhet mot templars.. Men jag mötte min bror som spelar sorcerer L15, jag vann tillslut men var under 10% flertalet gånger under striden. Hoppas att din dps ökar, annars kan du ju geara till en "Tank" tank och alltid ta med dig en dps när du kör pvp. Templars survivability är enorm mot i princip alla klasser.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jag är Gladiator
Men ändå..ja..behöver fler knuffar

Medlem

Efter ha nått lvl 17 med min glad så tyckte jag att den kändes tråkig, ingen störe variation på striderna, ska prova med sorcerer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

skaffa dig en egen chanter/cleric så sparkar du hans röv snabbt.. jupp, det stämmer.. det är byggt för team vs team RVR..

Solo kan jag inte ta någon klass känns det som, får jag inte mina KD procs så ja.. då går det inte så bra, iaf tills jag får min extendable pole >=) , men med en chanter/cleric så facerollar jag alla klasser utan problem, för det är så spelet är designat.

NCSoft skulle aldrig lagt in /duel .. det är då balans posterna kommer och det är då fel klass nerfas för fel anledning.

Endgame pvp så är templar en av dom bättre klasserna, dom har sjuk hp, resist, defence och pull skillen är stygg satan.
Så lägg ingen vikt på hur en duell går vid lvl 2x.
Du har ju inte ens en stigma build vid den lvln


signatur

Phrost helt enkelt.

Medlem

TACK Phrost!

Stigma build.. men de har ju inte dom heller..
Men jag kommer fortsätta.. så grymt rolig toon

Medlem

njae.. men tänk på att du inte har full skillset heller, så du kan inte contra hans heals på samma sätt (ie shield stuns etc) .. Aerial lockdown vid 22 etc etc blind/silence procs från eventuella godstones om man väljer det.

Vänta tills du kommer upp i lvlarna och du får mer godis


signatur

Phrost helt enkelt.

Medlem

Awm .. vad är en godstone? Godstone socket enabled, vad betyder de där? ;-D

Medlem

Godstone sockets kan man stoppa in Godstones i

dom har en typ av proc på sig (DD/DoT/Debuff/etc) .. equipas av en godstone enchanter i panda.
I motsatt till Manastone som har stat bonusar.

Droppar i late game, men inte lika ofta som manastones, kan få ett par som quest rewards med.

Godstone socket enabled betyder att du kan equipa en godstone i det.

http://www.articlesbase.com/computer-games-articles/godstone-...


signatur

Phrost helt enkelt.

Medlem

aww nice.. visste jag inte. Har inte sprunget på någon än sålänge.. dåligt dåligt

Medlem

Har någon koll på hur mycket dps man får ur en cleric runt lvl 30?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Blev lvl 25 innan idag och har noll koll
Vart tar jag mig till Abyss?
Ska väl finnas en lvl 25+ instance? Vart hittar jag den?
Google är inte min vän.

Medlem

Låter någon annan som är där och har koll svara på det. Men har du prövat att Googla aion wiki? Bidrar med en liten bump iallafall.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jag SKA lvla 25 idag, är så grymt sugen på att ptova på Abyss!!
Härliga weaps de finns att köpa på lvl 30 iaf

Om du hittar Q dit, så skriv gärna hur och var!

Medlem

Man ska först & främst göra några quest vid lvl 25 vad jag fattar som. Ska testa göra dom nu.

Inaktiv

Gick ner till onoff, köpte aion, logga in, skapade en Warrior som sedan ska bli en Templar och tanka runt i grymt tungt gear, fy fan vilket härligt spel detta är!! så grymt nöjd^^

En sak jag undrar, ska man vänta på att gear ska droppas, eller är det bra gear från Armor vendors?

Medlem

Nej, Armor vendors är bara onödigt dyrt. Jag har Kört utomhusbossar och sånnt för att skaffa gear och vapen, blåa och gröna.

Medlem

Jag kör också bara på pve drops, har du gear så att du klarar av att lvla bör du hålla hårt i pengarna.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Mh, pengarna är svårt att hålla i styr!!
Går från 200k-10k 100k-10k precis hela tiden.. jag vet inte vad jag gör

Medlem

Brukar fynda och tjäna rätt bra på broker, köper saker sällan över 10k. Köpte idag ett par shoulders för 2k och dom kostar oftast över 20k annars.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag blev lvl 17 och dödade två bossar och en massa elites i black claw village. Fick en über bra chest av den sista.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Jag ändrade mig, blev Gladiator istället för Templar, satan va rolig klass! tack för råden, ska också försöka hålla mig borta från "Armor Vendors" dom är som tuggummi, man kommer inte bort med blicken från dem

Medlem

Var inne i Abyss igår, Dingade 25.. men jag förstod verkligen ingenting. Åkte nånstans, där de var lite fights,..men man fick bilda teams själv..ingen invite till grupperna som var där osv.. jag hoppas verkligen jag fick helt fel bild.. Vi stod på ena sidan, de på andra sidan, och enstaka gick fram och sköt några spells och pilar och skrämdes mer eller mindre.. hmm.. jag trode de var mer som i wow..bg, autoteams osv osv, någon som kanske vet lite mer än jag hur detta funkar?

Grymt tacksam för svar

ps. Mitt spel crashar typ en gång var 3e timma. Någon som har samma problem??

Medlem

RvR ska vara betydligt bättre än så, du hade nog bara otur.. Man bör ha någon i sin legion i ett party för att få joina, folk är lite snorkiga annars.

Min klient har endast krashat en gång, vad har du för system? Kör du många andra program i bakgrunden?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

För att komma till Abyss så bara följ lvl25 campaign questen du fick när du dingade 25

Finns dåliga dagar och bra dagar i Abyss, du upplevde en dålig
(sämre dagarna är när det verkar vara 200 elyos och bara du därute... )


signatur

Phrost helt enkelt.

Medlem

Ja, typ..men,.. hur vet jag vart alla fightas?
Jag bara "råka" åka till ett ställe där de var fight.. hmm.. knäppt system,..eller jag som stressar över att jag inte fattar något :).

Vart kör ni? Jag är på Castor.

Jag kör Vista 64. Mozilla samt steam i bakgrunden.
Krashar för polarna också..började typ vid lvl 17 och har hållt på sen dess..

Medlem

Hmm... Jag kör på Perento, har spotify, IE och utorrent på i bakgrunden. Måste nästan vara något krux med Castor.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Gillar vad jag har sett hittils, har dingat lvl 20 med min gladiator. Stör mig dock oerhört mycket på att ALLT kostar pengar, det finns så många moneysinks att det är svårt att få ihop mer än några 100k Kinah. Craftingen är helt värdelös också. Tar bara tid och kinah att levla upp sin crafting, resurssamlandet som krävs är minimalt. Jag tycker man ska få slita lite gathering för att skilla crafting, inte dra sig för att skilla för man vet vilken tid det kommer ta.

123
Skriv svar