Skulle önska att FZ.se hostar en DayZ server! (Omröstning innuti)

Medlem

Rädd att jag går lite ot här men laggar spelet så illa som man ser på flera filmer? Jag tänker just då på zombisen som verkar vara svåra att träffa ibland då man sett att de rör sig väldigt konstigt.

Riktigt intressant mod då jag älskar denna typ, men vet inte om jag vågar börja spela än för jag vill inte förstöra upplevelsen!

Medlem

Är fruktansvärt sugen på detta... men ska man vänta tills det kommer en stand alone version eller köpa amra 2 nu?
Jag antar man måste köpa det två gånger om jag köper arma 2 först? Någon som vet hur länge man måste vänta?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Två frågor (Sorry för en liten hijack..)

1. Har ni också jävelusiska långa starttider? Jag har 0 problem inne i spelet men laddningen tar ju för bövelen 10 minuter ibland. ARMA II i sig själv är helt OK under omständigheterna.

2. Adda mig gärna. Samma nick som här på STEAM.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Känns som starttiden blivit lite bättre sen senaste patchen, fortfarande sjukt långa dock

Medlem

nu så.. vart spelar ni? vilka servar?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Hej jag kapar tråden lite kopierar över lite text.

"Hallå Jag har blivit trött på alla dayz spelare som ser mord som lösningen till allt och kommer lägga upp en ny server för folk som är "friendly" eller jag hoppas att det kommer bli så.

Detta är ett test till en början och servern kommer förmodligen vara nere lite då och då för trimning av scrip mm..

217.27.189.151:2302 är ip och det är 25 slots till en början för att se att allt flyter på bra. Privat HIVE. Dayz 1.7.2.6.
Gå in i favoriter och lägg till ip så ska det funka.

Sidechat är aktiv och det är tänkt att den ska hjälpa oss att bli vänner men kan även brukas av grupper som vill ta en strid över något.
Cherno är på denna server tänkt att vara en liten fristad medan Elektro är laglöst land.
Banditeri uppmuntras inte (utom i Elektro) utan träffar man på någon ute i det fria så ta kontakt och utöva byteshandel.

Har ni ideer eller vill hjälpa till med servern så hör av er och jag hoppas att vi kommer få det trevligt tillsammans!"

Jag vill dock få det sagt att ingen kommer bli kickad eller banad om dom skulle bandita runt men som sagt ser jag hellre att folk samarbetar och kommer överens med en annan grupp om att ta strid.

Inaktiv
Skrivet av CJCJCJ:

Hej jag kapar tråden lite kopierar över lite text.

"Hallå Jag har blivit trött på alla dayz spelare som ser mord som lösningen till allt och kommer lägga upp en ny server för folk som är "friendly" eller jag hoppas att det kommer bli så.

Detta är ett test till en början och servern kommer förmodligen vara nere lite då och då för trimning av scrip mm..

217.27.189.151:2302 är ip och det är 25 slots till en början för att se att allt flyter på bra. Privat HIVE. Dayz 1.7.2.6.
Gå in i favoriter och lägg till ip så ska det funka.

Sidechat är aktiv och det är tänkt att den ska hjälpa oss att bli vänner men kan även brukas av grupper som vill ta en strid över något.
Cherno är på denna server tänkt att vara en liten fristad medan Elektro är laglöst land.
Banditeri uppmuntras inte (utom i Elektro) utan träffar man på någon ute i det fria så ta kontakt och utöva byteshandel.

Har ni ideer eller vill hjälpa till med servern så hör av er och jag hoppas att vi kommer få det trevligt tillsammans!"

Jag vill dock få det sagt att ingen kommer bli kickad eller banad om dom skulle bandita runt men som sagt ser jag hellre att folk samarbetar och kommer överens med en annan grupp om att ta strid.

Bra initiativ, hoppas spelare kommer in.

Medlem
Skrivet av CJCJCJ:

Hej jag kapar tråden lite kopierar över lite text.

"Hallå Jag har blivit trött på alla dayz spelare som ser mord som lösningen till allt och kommer lägga upp en ny server för folk som är "friendly" eller jag hoppas att det kommer bli så.

Detta är ett test till en början och servern kommer förmodligen vara nere lite då och då för trimning av scrip mm..

217.27.189.151:2302 är ip och det är 25 slots till en början för att se att allt flyter på bra. Privat HIVE. Dayz 1.7.2.6.
Gå in i favoriter och lägg till ip så ska det funka.

Sidechat är aktiv och det är tänkt att den ska hjälpa oss att bli vänner men kan även brukas av grupper som vill ta en strid över något.
Cherno är på denna server tänkt att vara en liten fristad medan Elektro är laglöst land.
Banditeri uppmuntras inte (utom i Elektro) utan träffar man på någon ute i det fria så ta kontakt och utöva byteshandel.

Har ni ideer eller vill hjälpa till med servern så hör av er och jag hoppas att vi kommer få det trevligt tillsammans!"

Jag vill dock få det sagt att ingen kommer bli kickad eller banad om dom skulle bandita runt men som sagt ser jag hellre att folk samarbetar och kommer överens med en annan grupp om att ta strid.

Jag ska hoppa in där nästa gång jag kör! Tack för tipset


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Skägg.
10 Chambers

Ledsen att ni inte verkar ha fått någon feedback på detta.

Spelservrar kostar pengar och det har vi dessvärre inget överflöd av. Istället hänvisar vi till Onlinegamer och deras serverpark!

Om ni har frågor till redaktionen så kan ni antingen maila, skicka mig ett PM eller starta en tråd i Synpunkter och Förslag, där tittar vi in dagligen.


signatur
Medlem

Som tidigare inlägg visar så har vi både ArmA servrar och DayZ servrar online.
Visserligen inte i sverige, men pingen till denna server är oerhört bra då det är en egen dedikerad server box

Joina oss gärna och sprid till era vänner så har vi snart en server full med folk

Adress:
swebat.mine.nu:2302
(ange adressen under "remote" i server listan, eller filtrera på "swebat")

TeamSpeak3:
swebat.mine.nu:7245

SWEBAT-GAMING.org

12
Skriv svar