Söker efter en tjej att spela tillsammans med oss i League of Legends

Medlem
Söker efter en tjej att spela tillsammans med oss i League of Legends

Hej alla!

Vi är tre killar (24-26 år) och en tjej (22 år) som söker efter en femte spelare, helst runt vår ålder och tjej. Du kan vara helt ny eller i låga levlar. Helst inte 30 och/eller redan väldigt bra då vi är på låg nivå men tränar för att bli bättre.

Jag har spelat länge medan de andra tre började för ungefär en månad sedan alltså har de har inte spelat mycket. Jag försöker lära dem spelet så gott jag kan och vi spelar för att ha kul tillsammans. Då tyvärr miljön kan vara riktigt illa i LoL för en ny spelare så har du kanske slutat efter ett litet tag eller inte vågat prova själv, spela då med oss och upplev hur bra spelet kan vara med vänner!

Vi är väldigt nördiga och gillar spel, film, serier m.m. men även lite sport och motion. Vi försöker spela ihop på helgerna då en av oss veckopendlar till jobbet men vi andra tre kan köra nån game lite då och då.

Skicka gärna ett PM
Mvh Alex (T)

Medlem

Varför spelar det någon roll vilket kön det är på personen ni ska spela med?

Medlem

Därför att Eveline hade tyckt det varit roligt med en tjej till i laget istället för bara grabbar.

Medlem
Skrivet av Zlampan:

Varför spelar det någon roll vilket kön det är på personen ni ska spela med?

Och vem fan är du egentligen om jag får fråga? De får väl spela med vem de vill, av vilka skäl de vill.

Du lär ju ha en ganska knepig personlighet om du seriöst kände dig berättigad att ifrågasätta vem de vill spela med. Eller är du kanske bara här för att se till att folk kvoterar sina vänskapskretsar?

Just på fritiden får man väl reservera sig helt till att enbart umgås med personer man funkar bra med och slippa alla trattar man tvingas hantera i andra sammanhang? Eller måste t.ex. du och jag börja umgås nu också?

Skrivet av Zlampan:

Tramsigt imo, men ok.

Kasta inte sten i glashus.

Medlem

KatOne, om han inte ska kasta sten i glashus, gör inte det du heller. Kanske inte så taktfullt skrivet.

Däremot håller jag med. Det är upp till de vilka de vill spela med, och jag tycker att hennes motivering med att det vore kul med en till tjej är superb. Vi har två tjejer i vår Anno 2070-grupp, och när det i början bara var en sa hon samma sak, att det vore kul med nån till. Inget konstigt alls.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

A girl, or a G.I.R.L. (Guy In Real Life.)?

Skämt o sido, hoppas ni hittar någon.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

A girl, or a G.I.R.L. (Guy In Real Life.)?

Skämt o sido, hoppas ni hittar någon.

Haha den var bra

Medlem
Skrivet av Stag:

KatOne, om han inte ska kasta sten i glashus, gör inte det du heller. Kanske inte så taktfullt skrivet.

Nu får du allt kötta ut resonemanget en smula här, Stag. För jag ser då inga likheter.

Dessutom brukar man väl säga att "he who is without sin may throw the first rock"? Därav ett mandat till just mig att alltid visa framfötterna och sätta bollen i rullning i sammanhang där någon är i behov av en liten tillrättavisning.

Min gåva, min plikt, min förbannelse.

Medlem

Det enda jag menar är att om du säger att andra inte ska kasta sten i glashus kanske du inte borde öppna ditt inlägg med "vem fan tror du att du är egentligen?". That's it. Bollen du potentiellt sätter i rullning här är en massa tjafs, vilket kanske inte är så bra.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Kan vi inte sluta argumentera i dessa trådar?
Folk går så oerhört of-topic och fyller trådarna med skit.
Nu vet jag att jag gör precis samma sak nu, men det är för att försöka få stop på det.

Det skulle vara mycket bättre om det finns någon som faktiskt är intresserad av erbjudandet kan ställa frågor och dylikt i tråden, istället för att läsa om folk som "argumenterar"


signatur

Rwa?

Skrivet av Annanaz:

Kan vi inte sluta argumentera i dessa trådar?
Folk går så oerhört of-topic och fyller trådarna med skit.
Nu vet jag att jag gör precis samma sak nu, men det är för att försöka få stop på det.

Det skulle vara mycket bättre om det finns någon som faktiskt är intresserad av erbjudandet kan ställa frågor och dylikt i tråden, istället för att läsa om folk som "argumenterar"

Kan bara hålla med dig!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Tack för de mer positiva svaren. Vi letar vidare.

Mvh Alex

Medlem
Skrivet av atornros:

Tack för de mer positiva svaren. Vi letar vidare.

Mvh Alex

Hej,

Min tjej kompis är väldigt intresserad:

adda henne på skype: Zerpiah

Mvh Niklas

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Zlampan:

Varför spelar det någon roll vilket kön det är på personen ni ska spela med?

Och vem fan är du egentligen om jag får fråga? De får väl spela med vem de vill, av vilka skäl de vill.

Du lär ju ha en ganska knepig personlighet om du seriöst kände dig berättigad att ifrågasätta vem de vill spela med. Eller är du kanske bara här för att se till att folk kvoterar sina vänskapskretsar?

Just på fritiden får man väl reservera sig helt till att enbart umgås med personer man funkar bra med och slippa alla trattar man tvingas hantera i andra sammanhang? Eller måste t.ex. du och jag börja umgås nu också

Men din åsna, varför kommer du och blandar dig in i en diskussion du inte har att göra med, och dessutom med en extremt otrevlig ton? Jag ställde en fråga och fick ett svar. Jag skiter väl i om någon utomstående för mig spelar med töser eller pågar, men jag ville veta anledningen bakom preferensen. Och nu fick jag veta det. Det borde vara klart slut där, men så kommer du med en skitnödig attityd och ska spela stöddig. Sjukt onödigt.

Medlem

+1 för "Skitnödig attityd" LOL

Inaktiv
Medlem

Lugn nu. Man kan föra en diskussion utan att ta till persongrepp och tarvligheter. Stay rational! Från och med nu kommer inlägg inhållande otrevligheter att raderas.


signatur

Have a good time!

Medlem

Hej, antar att jag är lite sent ute och att ni redan hittat någon? Om inte så har ni väl redan kommit så långt att ni inte orkar med en nybörjare..
Jag har spelat WoW sen 2006. Sen lite Diablo 3 men fastnade inte i det riktigt, testat lite annat, B-spel.
Testade LoL i ca 15 min och gav upp, hade varit kul att testa igen lite mer seriöst

Är tjej och 21 förresten.

1
Skriv svar