Spel tips som Company of heroes

Medlem
Spel tips som Company of heroes

Tjena, jag söker spel som är som Company of Heroes med antingen ett SCI-FI tema eller ett mediveal tema. ÄLSKAR Company of Heroes serien, Men at War, Join task force etc. Men börjar bli så sjukt trött på samma tema. Är det inte ett uttjatat tema ifrån andra världskriget är det första världskriget P

Så kom gärna med tips

Tack på förhand

Medlem

Menar du att du söker spel inom RTS-genren eller mer CoH:s spelstil inom genren? För Dawn of War 2 är ju Company of Heroes, men Sci-fi. Tyvärr ganska dörr på nätet, men grymt spel liktusan.


signatur

Videomupp

Medlem

Starcraft 1 och 2, Total War: Medieval


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem
Skrivet av WildThing:

Menar du att du söker spel inom RTS-genren eller mer CoH:s spelstil inom genren? För Dawn of War 2 är ju Company of Heroes, men Sci-fi. Tyvärr ganska dörr på nätet, men grymt spel liktusan.

Ja jag söker spel som spelas som CoH. Dawn of war var ett bra tips tack, köpte det för ett tag sedan men har i ärlighetens namn inte spelat det än :/ Men tusen tack för tipset. Söker som sagt spel i samma spelanda/känsla som CoH o Dawn of war etc, inte stratergi i allmänhet

Medlem

Men of War, kanske?

Jag har visserligen inte spelat det själv, men jag har fått förklarat för mig att det är som Company of Heroes fast under Vietnamkriget.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag älskar CoH, men blev nyfrälst när jag spelade Men of War.
Är det multiplay du är ute efter så testa Men of War: Assault Squad

Medlem

Ja Men of War är syveränt. (skrev fel i texten innan, skrev Men at war).. Men visst är det ett bra spel. Men är trött på den typen av tema. Det är alltid kalla kriget, första o andra världskriget, vietnam eller gulf. Jag söker något i samma anda fast med scifi eller mediveal.

Medlem
Skrivet av Amelek:

Jag älskar CoH, men blev nyfrälst när jag spelade Men of War.
Är det multiplay du är ute efter så testa Men of War: Assault Squad

Söker första hand single player. Men är där bra multiplayer är det såklart ett stort plus

Medlem
Medlem
Skrivet av Bennii:

Bra tips Ska absolut kolla upp detta Tack

Medlem

Command & Conquer: Generals
Emperor: Battle for Dune

Medlem
Skrivet av Salamikorv:

Söker första hand single player. Men är där bra multiplayer är det såklart ett stort plus

Single player i MoW är bäst. Iaf första spelet.
Sen har du såklart World In Conflict.

Medlem

Har alltid gillat Sudden Strike skarpt ( dock 2 VK )

Medlem

gillar du CoH kommer du att gilla

fallout 1
fallout 2
fallout tactics
fallout brotherhood of steel

1
Skriv svar