Spelar ni Maffia 3 fortfarande

Medlem
Spelar ni Maffia 3 fortfarande

Själv blev jag uttråkad efter ca: 20% kampanjspelande. Fick även GTA IV på PS3 vibbar då jag tyckte att hur jag än ställde in grafiken var allt suddigt och ansträngande för ögonen utom i cutsceens. Kör på ett GTX 1080-kort.

Blir spelet roligare längre fram eller är det samma trams hela tiden?

Medlem

Jag körde igenom hela eftersom jag är ett stort Mafia fan!
Det är bara samma missions igenom hela spelet så tyvärr blir det inte roligare.

Tråkigaste spelet på länge 2/10

Medlem
Skrivet av idgforum:

Själv blev jag uttråkad efter ca: 20% kampanjspelande. Fick även GTA IV på PS3 vibbar då jag tyckte att hur jag än ställde in grafiken var allt suddigt och ansträngande för ögonen utom i cutsceens. Kör på ett GTX 1080-kort.

Blir spelet roligare längre fram eller är det samma trams hela tiden?

Tyvärr!

Det var långt ifrån lika bra som 1 och 2. Grafiken kändes också jäkligt skum vilket säkert kommer ändras med massa moddar men väldigt repetitivt och... inte bra helt enkelt.

Medlem

Det är riktigt kasst att det fick sån seg start på PC... Men hur som helst om man bortser från grafiken, buggar och ja, lite repitiva missions så var main storyn sjukt bra!

Testpilot

Hade precis likandana tankar om grafiken , känns uppskalad på nåt sätt som att ursprunget är lägre upplösning och sen skalar man upp den till 1920x1080 mfl.

Missions är ungefär samma hela tiden med avbrott för lite annorlunda byggnader.
Bästa i spelet är storyn och musiken.

Körde klart i helgen , kul men repetitivt spel.

Medlem

Bestämde mig för att inte köpa det av det man läste, kanske när spelet går ner till 20 euro pris så kan jag tänka mig köpa det annars får det va.

1
Skriv svar