Medlem
Speltorka...

Tjena

Väntade på Gw2 som *** drog 80 dirrmode och helt plötsligt var jag ej sugen på att spela.
Alltid älskat Cs, så köpte nya, hade skit kul i 1 vecka och nu...... näää
Köpte gamecard till WoW, loggade in och loggade ut....
Köpte PlanetSide 2, lirade i 2 dagar, asbalt men kändes som att combaten behöver en fin slipning...
Nu sitter jag här och inser att jobbet är fan mer underhåll än att spela spel. VAD HAR HÄNT ? !!

Var en true gamer förut, riktigt inbiten, och nu vill jag knappt ta i grejorna, något tips ?

Medlem

har du inte spelat skyrim så spela det.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Köp Mount & Blade: Warband, finns väldigt många mods att välja imellan ifall du skulle vilja ha en annan typ av singleplayer.

Om inte singleplayer är något du gillar så har multiplayer mycket att komma med det också. Gå med i en klan så kan jag NÄSTAN lova att du kommer älska spelet mycket mer än om du bara går in och lirar då och då.

Har spelat från och till i två år med klaner, riktigt roligt med olika typer av leagues och tournaments som communityn fixat. Dock utan priser.


signatur

Wai

Låter också som att du spelat galet mycket den senaste tiden, så annars kanske det bara är så enkelt att du helt enkelt spelat för mycket? Ta det lugnt en vecka, så återkommer nog lusten ska du se.

Medlem

Har du börjat tänka på något/någon på sistone? Jag kan tappa lusten helt i några veckor ifall det är något som kommer upp längre fram som man inte vill göra, kan vara så mycket som att "Jag måste verkligen gymma nu i veckan" ----- "Nej, uh.. orkar inte..men, jag måste.." ---- och sen så sitter hjärnan helt enkelt fast med den tanken och man tvekar och tvekar. Då brukar jag iallafall inte vilja eller orka göra något som jag annars tycker är kul utan man vill bara gå och lägga sig och vara redo för jobbet/skolan nästa dag.

Låter dock väldigt osannolikt nu när jag läser ditt inlägg igen.. Men kan vara något värt att tänka över.
Dessutom så brukar jag tveka lite för ofta när det gäller allting, så jag antar att det bara är jag.


signatur

Wai

Medlem

Skaffa en kompis.. helst 3.. och köp borderlands 2

Medlem

Lirat skyrim, underbart spel =D
Kört Mount & Blade också, hade jäkligt skoj med det med ;P

Jo, lever med jobbet atm, vet ej om jag vill plugga eller jobba, lirade Gw2 typ 95 timmar på 10 dagar.... (spel jobb i 10 dagar -._")

Kan få ninja boost ibland och bli helt galen i och spela, samtidigt kan det bli likadant med dricka och kompisar, utgång flertal gånger per vecka... Kanske man ska sätta sig med en kopp kaffe och spela sims, som jag nyss kritiserade.....

Eller titta kärleksfilm ^^

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Doktorn ordinerar en stor skopa #Tale.

Ska testas, btw nu vart jag väldigt sugen på The War Z ^^)

Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Sebastian Lind:

Doktorn ordinerar en stor skopa #Shop's Tale.

Ska testas, btw nu vart jag väldigt sugen på The War Z ^^)

CERN-forskare i labbet i Genève har kommit med slutsatsen att Recettear är det, objektivt sett, bästa videospelet under de senaste 3,47 åren. Så du kan inte bli besviken. Och om du blir det är det antagligen något fel på dig, du borde gå och kolla upp det i sådana fall.

Medlem

Var i samma sits som dig för en vecka sen, men återupptäckte Dota 2 och spenderar det mesta av min lediga dit med det nu. Kanske kan vara något?

Medlem

Ladda ner en emulator och spela old goodies eller kö en speedrun genom Monkey Island serien, eftersom det är International Talk Like a Pirate Day idag.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Börja spela StarCraft 2!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Faster Than Light är ett nysläppt mysigt singleplayerspel om du gillar sci-fi, "open world"-lir och rogueliknande spel.

Annars är ju StarCraft 2 alltid värt ett försök.


signatur

Have a good time!

Skägg.
10 Chambers

Ta ett break, konsumera en bok, och vänta till du börjar längta igen.


signatur
Testpilot

Titta runt lite o kolla efter spel som intresserar dig , själv hade jag en torkperiod i våras men nu är man i full fart igen med massor av spel att spela eller se fram emot.

Mitt bästa beslut var dock att försöka lägga ner MMO spelen , de tar mycket tid och nöter ut ens spelglädje har jag kommit fram till i efterhand,

Singleplayer/multiplay men ej mmo spel är mera att man spelar då man har lust och inte att du "måste" spela "för att komma till/klara av XXX" som man lätt får i ett MMO.

Medlem

Ta ett break från datorn så kommer suget växa sig starkt igen. Dock kan jag känna att jag inte brinner för spel på samma sätt som jag gjorde när jag var yngre, så det kan också vara en faktor beroende på hur gammal du är.

Inaktiv

Du kan ju alltid spela COD eller Halo om du har tråkigt de är ju alltid kul.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Börja spela StarCraft 2!

Do it!

Medlem

Du verkar bara spela online-skräp. Där är ditt problem.


signatur

Imperator

Medlem

Sitter i precis samma sits. Har ingen aning vad jag ska spela. Lirat rätt mycket GW 2 precis som du men känner inte suget för det. Det beror inte på att de inte finns något mer att göra för det finns men det känns bara inte motiverande att dra igång det.
Fick en veckas gratis wow tid. Vart inne någon gång men det känns som jag växt ifrån det..
Orkar inte börja med D2 igen.
Helt less på LoL, det är så jäkla överhypat. Alla ska bli bäst på det så det är enbart nerdrage i det spelet..
Trotts att alla polare lirar det vägrar ja.

Funderat lite på Sc 2 men det känns så jobbigt att spela.
Vore väl för kampanjen då jag lirat typ 3 H på den och blev kär men kunde inte fortsätta pga att ja hade en 7h trail edition.
Men det verkar så konstigt att spela. Aldrig riktigt lirat Strategi mot andra. Testade det någon gång men torska på 5 min..

Aa ne ja vet inte, tycker inte dagens spel alls är i samma klass gentemot va de var när man var yngre!

Medlem

Vüze!!!!!! Vi saknar dig på GW2!

Hälsningar Muppklubben!

Medlem

Börja med GW2 igen!

Vi behöver dig i PvP

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ta ett break, konsumera en bok, och vänta till du börjar längta igen.

Hade rekommenderat precis samma sak. Samt att du drar ner tempot på spelandet när du väl är i gång igen, så varar spelen betydligt längre och man blir inte lika snabbt utbränd.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Håller med Calle. Bäst att ta en paus, sedan kanske det kommer igen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Tjena

Väntade på Gw2 som *** drog 80 dirrmode och helt plötsligt var jag ej sugen på att spela.
Alltid älskat Cs, så köpte nya, hade skit kul i 1 vecka och nu...... näää
Köpte gamecard till WoW, loggade in och loggade ut....
Köpte PlanetSide 2, lirade i 2 dagar, asbalt men kändes som att combaten behöver en fin slipning...
Nu sitter jag här och inser att jobbet är fan mer underhåll än att spela spel. VAD HAR HÄNT ? !!

Var en true gamer förut, riktigt inbiten, och nu vill jag knappt ta i grejorna, något tips ?

När det blir tråkigt med spel o FB suger
Brukar Bygga datorer mecka, prova, köpa delar! krascha prova igen! linux /macOS är ju alltid kul att mecka med! Hacka grannens trådlösa!
Bygg en Hackintosh.
Datorer är som ett bottenlöst hål det tar aldrig slut att göra saker.

Medlem
Skrivet av Krikon10:

Vüze!!!!!! Vi saknar dig på GW2!

Hälsningar Muppklubben!

ha ha tjenare ;P Jo kommer tillbaks till Gw2, hopas att de fixar wpvp så att man kan komma in utan att sitta i Q hela dagen ^^ )

Borderlands 2 tillsvidare

Medlem
Skrivet av Toomsie:
Skrivet av mosoloa1:

Börja spela StarCraft 2!

Do it!

Lirar det för jämnan, diamond i 2v2, och bronze sista plats 1v1 -.-"

1
Skriv svar