Jag fick ännu ett mail för 12 timmar sedan. Även om det står att det kommer från:
from The Old Republic Community swtor@email.swtor.com
svara The Old Republic Community <support-bwk6w1rbgwqzxhau7vvjkqchtq47kz@email.swtor.com>
Så ser deras "svara" mail så satans konstig ut. Hade de slut på support@ konton på email.swtor.com eller? Eller var det ett sett för dem att skapa unika emails till alla klienter så det inte ska gå att "fiska" andras information.
Från mejlet skrev:
If you accept your invitation by Saturday, November 26th at 8:00AM CST you will be able to test the game beginning at 10:00AM CST that day, after you have downloaded the game client.
Det fanns ingen knapp direkt i mejlet denna gång så jag logga in på deras hemsida och gick in i "Game Test Page" för att acceptera betan och ladda ner den där filen på 25MB. Lustiga nu är att jag kör den, får se en installations ruta som vilken annan som helst. Men efter den är klar (tar väl en 10-20 sec innan gröna mätaren är fylld) så händer ingenting.
Gör ju inte saken direkt bättre för en paranoid människa.
Att filen är så EXAKT 25 600 000 byte stor ser ju också lite mysko ut. Även om det finns program som kan packa ner den till en exakt storlek (tor hum hum rents)så verkar den inte fungera för mig alls. Inget poppar upp som laddar ner spelet som ska vara runt 18gb.
Försöker även att gå till deras "Tester forum" men får inte komma in fast jag fick det förslaget i min "You are confirmed for participation in the the Game Testing Program." email.
Men men efter att ha laddat ner filen ett par gånger till så funkar det. Håller på att ta ner spelet just nu. Så för framtida ref så var mailet inte fejk även om det nog är den sämsta email adr som någon någonsin har haft.