Star Wars: The Old Republic - diskussionstråd

Medlem

Hoppas man kommer in snart (i andra vågen kanske) då jag regade koden den 9:e Dec börjar bli trött på att vänta nu...

Medlem

tyckte jag såg ett schema över när folk skulle släppas in. ngn som har den länken?

Medlem

Har precis köpt mitt på Gamestop och fick av en kompis tag på en preorder key, så nu är det bara att vänta!
Är det någon som vet ungefär vilka datum folk pre-ordrat på som access skeppas ut till för tillfället? Eftersom min key kom in så sent så undrar jag såklart om någon vet något om jag kommer få tillträde alls innan den 20e? Ett schema som mrmanman snackar om vore fint!

Edit: Hahah, fint att jag 5 minuter senare fick mail om att det var min tur! Ni finner mig nu på Bloodworthy EU!

Inaktiv

Fick min kod av webhallen idag -.- så jag får se om jag ens kommer in på pre-access


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem
Skrivet av Demodemo:

Fick min kod av webhallen idag -.- så jag får se om jag ens kommer in på pre-access

Som jag skrev igår kväll så tog de ju in folk igår som aktiverade sin kod just igår (bla. mig och en polare), så de bör ju slänga in folk idag som lägger in sina nycklar idag också tycker man!

Vi håller tummarna!

Medlem

Vi e några fåtal svenskar som lirar på Sith'ari (Empire)... Skicka en /w till Savadon, Freeradical eller Zoidberg för att joina vår svenska guild.. Bara casual just nu, men vi kör ju lite flashpoinst å så... Vi e en helsvensk guild, så vi håller oss även till svenska!

Medlem

Jag lirar på Trayus Academy (PvP) w/ Malgor Hoppas det finns någon svensk där ute som lirar på servern! Kram på er. PS. Hör av dig om du har en vettig och social guild.

Medlem
Skrivet av johandaniels:

Jag lirar på Trayus Academy (PvP) w/ Malgor Hoppas det finns någon svensk där ute som lirar på servern! Kram på er. PS. Hör av dig om du har en vettig och social guild.

Spelar på samma server om någon vill så /w Leyna. I'll add you Malgor, man kan aldrig ha för många svenskar.

Medlem

Ingen som vet om dom planerar någon sorts "Trial"? Jag vet att det är alldeles för tidigt och fråga om det men jag känner mig väldigt sugen på och testa, är dock inte sugen och betala 600-700 (Spel & Speltid) för att testa något dock

Medlem

Är snart en lvl 20 och spelet blir bara bättre


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Wobbler!:

Ingen som vet om dom planerar någon sorts "Trial"? Jag vet att det är alldeles för tidigt och fråga om det men jag känner mig väldigt sugen på och testa, är dock inte sugen och betala 600-700 (Spel & Speltid) för att testa något dock

inte ännu och det kommer nog ta lite tid innan det kommer. Spelet släpps ju imorgon.... (!)
Riktigt bra iallafall! Lvl 11 and risin'!
Gruppgrejen på Esless var underbar, hoppas på flera sådana instanser!!!

Medlem
Skrivet av Wobbler!:

Ingen som vet om dom planerar någon sorts "Trial"? Jag vet att det är alldeles för tidigt och fråga om det men jag känner mig väldigt sugen på och testa, är dock inte sugen och betala 600-700 (Spel & Speltid) för att testa något dock

inte ännu och det kommer nog ta lite tid innan det kommer. Spelet släpps ju imorgon.... (!)
Riktigt bra iallafall! Lvl 11 and risin'!
Gruppgrejen på Esless var underbar, hoppas på flera sådana instanser!!!

Medlem
Skrivet av Wobbler!:

Ingen som vet om dom planerar någon sorts "Trial"? Jag vet att det är alldeles för tidigt och fråga om det men jag känner mig väldigt sugen på och testa, är dock inte sugen och betala 600-700 (Spel & Speltid) för att testa något dock

inte ännu och det kommer nog ta lite tid innan det kommer. Spelet släpps ju imorgon.... (!)
Riktigt bra iallafall! Lvl 11 and risin'!
Gruppgrejen på Esless var underbar, hoppas på flera sådana instanser!!!

Medlem
Skrivet av Wobbler!:

Ingen som vet om dom planerar någon sorts "Trial"? Jag vet att det är alldeles för tidigt och fråga om det men jag känner mig väldigt sugen på och testa, är dock inte sugen och betala 600-700 (Spel & Speltid) för att testa något dock

inte ännu och det kommer nog ta lite tid innan det kommer. Spelet släpps ju imorgon.... (!)
Riktigt bra iallafall! Lvl 11 and risin'!
Gruppgrejen på Esless var underbar, hoppas på flera sådana instanser!!!

Medlem
Skrivet av Wobbler!:

Ingen som vet om dom planerar någon sorts "Trial"? Jag vet att det är alldeles för tidigt och fråga om det men jag känner mig väldigt sugen på och testa, är dock inte sugen och betala 600-700 (Spel & Speltid) för att testa något dock

inte ännu och det kommer nog ta lite tid innan det kommer. Spelet släpps ju imorgon.... (!)
Riktigt bra iallafall! Lvl 11 and risin'!
Gruppgrejen på Esless var underbar, hoppas på flera sådana instanser!!!

Medlem
Skrivet av Wobbler!:

Ingen som vet om dom planerar någon sorts "Trial"? Jag vet att det är alldeles för tidigt och fråga om det men jag känner mig väldigt sugen på och testa, är dock inte sugen och betala 600-700 (Spel & Speltid) för att testa något dock

inte ännu och det kommer nog ta lite tid innan det kommer. Spelet släpps ju imorgon.... (!)
Riktigt bra iallafall! Lvl 11 and risin'!
Gruppgrejen på Esless var underbar, hoppas på flera sådana instanser!!!

Medlem

men allvarligt! FZ måste se över detta med multiposts (nu med chrome)... Kan någon vänlig moderator ta bort extraposts? tack

Medlem

Lirat med en kompis ihelgen, lvl 31 Dark jedi knight atm.

Ruskigt bra spel, riktigt kul att äga lite empires i world pvp. Vi stötte på en grupp på 3 pers i Tatoonie och dräpte dem 5 gånger om. Haha, så brutalt smekta :P. Mer world pvp åt folket!

Hoppas dom släpper snart lite mer warzones, tre är lite väl lite imo.

Medlem

Kör upp två karaktärer samtidigt, i lagom takt. Tar det väldigt lugnt, och njuter av storyn och omgivningen. Jag gillar fortfarande inte den barnsliga designen, men det tänker jag konstigt nog inte på när jag drömmer mig bort som Jedi. Så roligt har jag faktiskt

Medlem
Skrivet av Hannu:

Lirat med en kompis ihelgen, lvl 31 Dark jedi knight atm.

Ruskigt bra spel, riktigt kul att äga lite empires i world pvp. Vi stötte på en grupp på 3 pers i Tatoonie och dräpte dem 5 gånger om. Haha, så brutalt smekta :P. Mer world pvp åt folket!

Hoppas dom släpper snart lite mer warzones, tre är lite väl lite imo.

OT: Grattis till inlägg 4k =P

Medlem

Vart köper ni spelet någonstans? Vill köpa det online genom att ladda hem det men blir bara länkad till "Orgin", där kostar det 550 spänn. Fattar inte varför något som inte är en fysisk vara utan box/manua/transport/affärens förtjänst ska vara dyrare än att åka in till webhallen och köpa det? På deras huvudsida står det 59$, vilket jag får lite snabb til runt en 450? Vart kan man få köpa det för dollar och inte bli skinnad bara för de vill sälja det i SEK

Medlem
Skrivet av Psionist:

Vart köper ni spelet någonstans? Vill köpa det online genom att ladda hem det men blir bara länkad till "Orgin", där kostar det 550 spänn. Fattar inte varför något som inte är en fysisk vara utan box/manua/transport/affärens förtjänst ska vara dyrare än att åka in till webhallen och köpa det? På deras huvudsida står det 59$, vilket jag får lite snabb til runt en 450? Vart kan man få köpa det för dollar och inte bli skinnad bara för de vill sälja det i SEK

Vill du köpa de online så e de bara att punga ut pengarna... Annars hittar du billigast på prisjakt.nu

Medlem

Komplett säljer ut det för 449kr, men jag köpte det på Origin för lite mer. Slipper helst fodralen.

Medlem

Går även att finna billigare på diverse internetbutiker som säljer cdnycklar, säkerheten på dessa och var nycklarna kommer ifrån är såklart osäkert. Men som billigast har jag sett det för 397kr från en butik jag tidigare handlat ifrån och där jag inte blivit lurad.

Medlem
Skrivet av Zane86:
Skrivet av Hannu:

Lirat med en kompis ihelgen, lvl 31 Dark jedi knight atm.

Ruskigt bra spel, riktigt kul att äga lite empires i world pvp. Vi stötte på en grupp på 3 pers i Tatoonie och dräpte dem 5 gånger om. Haha, så brutalt smekta :P. Mer world pvp åt folket!

Hoppas dom släpper snart lite mer warzones, tre är lite väl lite imo.

OT: Grattis till inlägg 4k =P

Oj fan, se där.

Vym
Medlem

Har ett fantastiskt guild och fantastiskt spel! Fantastisk kombination! )

Mindre fantastiska köer och buggar, men de lär försvinna inom kort hoppas jag!

Medlem

Varför ska folk välja en server som redan har mycket folk, blir bara mer köer. Finns ca 10 st som är light grr.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Varför ska folk välja en server som redan har mycket folk, blir bara mer köer. Finns ca 10 st som är light grr.

Vi e några fåtal svenskar som lirar på Sith'ari (Empire). Där är det ingen kö! Skicka en /w till Savadon, Freeradical eller Zoidberg för att joina vår svenska guild. Bara casual just nu, men vi kör ju lite flashpoinst å så.

Vi är ju inte direkt många just (6-7 st just nu bara)....

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Varför ska folk välja en server som redan har mycket folk, blir bara mer köer. Finns ca 10 st som är light grr.

Vi e några fåtal svenskar som lirar på Sith'ari (Empire). Där är det ingen kö! Skicka en /w till Savadon, Freeradical eller Zoidberg för att joina vår svenska guild. Bara casual just nu, men vi kör ju lite flashpoinst å så.

Vi är ju inte direkt många just (6-7 st just nu bara)....

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Varför ska folk välja en server som redan har mycket folk, blir bara mer köer. Finns ca 10 st som är light grr.

Folk dras till folk. Vilket i och för sig inte är så konstigt. Just "folk" är väl en av anledningarna till att man väljer att spela ett massivt onlinespel.

Sen behöver man klart inte välja de mest befolkade servrarna med 1.5 timmes kötid. Det finns ju en gyllene medelväg också. Vår och flera andra servers har visserligen "full" status, men köerna är aldrig längre än 15-30 minuter. Jag brukar logga på kön och sedan gå och fixa till en latte och en macka.

Lagom till jag är klar, är det dags att logga in.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Skriv svar