Star Wars: The Old Republic - diskussionstråd

Medlem

Funderar på att köpa det snart.

Har bara några få frågor.

Vilken server finns det svenska folket på?
Söker även ett guild som kommer vara lite smått hardcore på raids/pvp, vet ni någon?
Helst inte för stort heller, så man känner en ganska stark gemenskap

Medlem
Skrivet av TexN:

Funderar på att köpa det snart.

Har bara några få frågor.

Vilken server finns det svenska folket på?
Söker även ett guild som kommer vara lite smått hardcore på raids/pvp, vet ni någon?
Helst inte för stort heller, så man känner en ganska stark gemenskap

Om du läser lite i tråden så finns ett par guilds representerade här. Vi i Friskyttarna kör dock casual, så då kanske Ruthless passar dig bättre. Vilken sida ska du spela på?

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av TexN:

Funderar på att köpa det snart.

Har bara några få frågor.

Vilken server finns det svenska folket på?
Söker även ett guild som kommer vara lite smått hardcore på raids/pvp, vet ni någon?
Helst inte för stort heller, så man känner en ganska stark gemenskap

Om du läser lite i tråden så finns ett par guilds representerade här. Vi i Friskyttarna kör dock casual, så då kanske Ruthless passar dig bättre. Vilken sida ska du spela på?

Får kolla bak lite då
Kommer nog spela lite smått casual tills jag landar till lvl 50, alltså inte ha så bråttom.
Men sen när jag blir 50 så ser jag gärna raids några gånger i veckan.

Spelar inte så stor roll vilken sida, därför vill jag gärna hitta ett guild innan jag bestämmer mig.
troligen testar på båda sidorna vilket fall

Medlem
Skrivet av TexN:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av TexN:

Funderar på att köpa det snart.

Har bara några få frågor.

Vilken server finns det svenska folket på?
Söker även ett guild som kommer vara lite smått hardcore på raids/pvp, vet ni någon?
Helst inte för stort heller, så man känner en ganska stark gemenskap

Om du läser lite i tråden så finns ett par guilds representerade här. Vi i Friskyttarna kör dock casual, så då kanske Ruthless passar dig bättre. Vilken sida ska du spela på?

Får kolla bak lite då
Kommer nog spela lite smått casual tills jag landar till lvl 50, alltså inte ha så bråttom.
Men sen när jag blir 50 så ser jag gärna raids några gånger i veckan.

Spelar inte så stor roll vilken sida, därför vill jag gärna hitta ett guild innan jag bestämmer mig.
troligen testar på båda sidorna vilket fall

Alright! Kolla in på vår sida om det är nått för dig då, www.friskyttarna.eu. Annars så äre bara att googla, så hittar du en del svenska guilds.

Medlem

Jag har spelat och kommit till level 17 på min gubbe. Het plötsligt kan jag inte anfalla längre, alltså med vänster och höger knapp på musen. men om jag loggar in på en annan gubbe så fungerar det. vad ska jag göra? är det ett jättefel i spelet eller någon inställning? hoppas att dom inte behöver skrota spelet.

Medlem

Vad tror ni om den första stora patchen,1.1? Är det många som är i 50 nu?

Medlem

Är på lvl 22 och har inte hunnit längre Så de får la patcha in så mycket de kan tills jag kommer dit! Blir mer att göra då


signatur

Videomupp

Medlem

Kolla in

Feedback önskas

Medlem

Allt jag ska säga om swtor är att jag är helt fast i spelet , men känner mig lite små lurad av endå att grafiken i spelet inte är lika vass som i betan som nu ..

"http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=175553"

Medlem

Det suger hårt, kunde fixa security key utan problem med mitt kort men fan det går inte att fixa game time med kortet och råga på allt så fukar det inte med paypal, Medans de påstår att Visa electron och paypal är giltiga. Det är inte bara jag som det inte funkar för så det är på deras sida det racklar.

Det är ingen ide att skicka till supporten om det blir problem för de svarar inte. Enda sättet är att ringa till england.

Medlem

Använd skype om du ska ringa supporten, blir mycket billigare har jag läst.

Medlem

Bugs! Bugs everywhere!
Det är ett väldigt roligt spel med enorm potential men just nu betalar man för att beta-testa.

Inaktiv
Skrivet av Murmelade:

Bugs! Bugs everywhere!
Det är ett väldigt roligt spel med enorm potential men just nu betalar man för att beta-testa.

Välkommen till ditt första MMO-spel!

Medlem
Skrivet av Murmelade:

Bugs! Bugs everywhere!
Det är ett väldigt roligt spel med enorm potential men just nu betalar man för att beta-testa.

För mig fungerar det väldigt bra! Har inte stött på mycket buggar alls... Vad e det som är buggigt för dig?

Vym
Medlem

Har ruskigt trevligt i spelet just nu. Kör på Bloodworthy

Medlem

Mitt första mmo-spel :P. Gillar det skarpt än så länge, har dock spelat lite ensamvarg, vill testa alla olika karaktärer för att fundera ut vad jag vill satsa på, var lite besviken på antalet klasser dock, trodde det skulle vara mer,
Kommer man lägga in mer klasser i framtiden?

Någon som känner till några bra guilds? Som inte är allt för seriösa, vill bara spela för skojs skull och när jag har tid.

Medlem

För er som har FPS-problem. speciellt på Fleet och i world PvP (Ilum), föreslår jag skarpt att ni installerar directx9.0c. Tydligen emulerar DX10/11 dessa funktioner annars, vilket ger sämre prestanda. Finns en fin reddit-tråd om det.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Mitt första mmo-spel :P. Gillar det skarpt än så länge, har dock spelat lite ensamvarg, vill testa alla olika karaktärer för att fundera ut vad jag vill satsa på, var lite besviken på antalet klasser dock, trodde det skulle vara mer,
Kommer man lägga in mer klasser i framtiden?

Någon som känner till några bra guilds? Som inte är allt för seriösa, vill bara spela för skojs skull och när jag har tid.

Casual-kollektivet Friskyttarna är opretentiösa, och spelar på Republic-sidan. Spana in signaturen om du orkar

Osäkert om de lägger in fler klasser. Det är såklart möjligt, men det är inget de har gått ut med ännu.

Medlem

Hej gott folk.

Vi är några goda vänner som spelar diverse spel tillsammans och har nu börjat spela swtor, detta dokumenteras på våran youtube kanal HLIvids där tre av oss startade en serie med varsin smuggler där vi spelar tillsammans från level 1-50.
Varje avsnitt är mellan 15-25 minuter och visar i stort sätt allt vi gör så ja det förekommer "Spoilers".

Är ni intresserade så hittar ni första avsnittet här:
http://youtu.be/kbMInvgS1KM

Mycket nöje!
-Taly


signatur

-Talyren

Skriv svar